گلکسی واچ ۴ سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل ازجی سی ام آرنا؛ شرکت سامسونگ می‌خواهد در کنار محصولات فناوری خود از محصولات دیگری همچون ایرباد و ساعت هوشمند نیز رونمایی کند.گفته شده اخیرا گزارش‌های گوناگون درباره ساعت‌ هوشمند جدید سامسونگ منتشر شده است؛ که در برخی از این خبر‌ها جزئیاتی درباره Galaxy Watch۴ سامسونگ نیز به دست آمده است، که در ادامه این مطلب به برخی از خصوصیات این ساعت هوشمند می‌پردازیم.

شرکت سامسونگ، قرار است در ۱۱ آگوست ۲۰۲۱ مصادف با ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ از مدل جدید ساعت هوشمند خود رونمایی کند. گفته شده ساعت Galaxy Watch۴ از چیپست جدید W۹۲۰ و با رم ۱.۵ گیگابایت استفاده می‌کند. افزون بر این شرکت سامسونگ در مدل جدید ساعت هوشمند خود در مقایسه با Exynos ۹۱۱۰، پردازنده گرافیکی ۸.۸ را ارائه می‌دهد؛ که این امر باعث می‌شود کار با ساعت هوشمند آسان‌تر باشد. بر اساس این گزارش‌ها تراشه جدید گلکسی واچ ۴ در مقایسه با مدل فعلی این ساعت حدود ۱.۲۵ برابر  سریع‌تر  خواهد بود. همچنین این ساعت جدید هوشمند در دو اندازه 40 و 44 میلیمتری عرضه می‌شود.

ویژگی سلعت هوشمند

چرا ساعت هوشمند Galaxy Watch۴ برای گوگل اهمیت فراوانی دارد؟

گفته شده سری جدید گلکسی واچ ۴ برای گوگل اهمیت دارد، زیرا شرکت سامسونگ می‌خواهد ساعت هوشمند جدید خود را مجهز به سیستم عامل گوگل و به همراه WearOS ۳.۰ به بازار عرضه کند.

گفتنی است؛ ایزون9110 (مدل فعلی) ساعت هوشمند سامسونگ از سیستم عامل تایزن به جای Wear osگوگل استفاده می‌کند. همچنین این ساعت هوشمند در دو اندازه 42 و46 میلیمتری ارائه شده بود که بر این اساس مدل 46 میلیمتری دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی و نسخه 42 میلیمتری صفحه نمایش 1.2 اینچی است. هر دو مدل با حافظه داخلی 4 گیگابایت و پردازنده   Exynos ۹۱۱۰  دو هسته‌ای استفاده می‌شوند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار