شهردار یاسوج از آزاد سازی و بازگشایی ۹۰ درصد از پروژه ۴۵ متری مرحوم آیت الله ملک حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نستهن مقدم شهردار یاسوج در خصوص آخرین وضعیت پروژه ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی شرف آباد گفت: این طرح که در سال ۱۳۷۰ در طرح تفصیلی مصوب شده و در زمینه تملک زمین‌ های آن بسیار سخت و با پیچیدگی‌ های بسیار زیادی مواجه شدیم.
 
مقدم افزود: با همکاری مالکان و کشاورزان قدیمی این منطقه با مجموعه شهرداری مرکز استان توانستیم در زمان محدود توافقات مثبتی در خصوص پیشرفت این طرح داشته باشیم.
 
او ادامه داد: این پروژه به طول ۵ کیلومتر است و به دلیل اینکه دسترسی‌ هایی از غرب به سمت جنوب شهر یاسوج را فراهم می‌کند موجب روان سازی ترافیک و رونق اشتغال در این منطقه از شهر یاسوج می‌شود.
 
مقدم در خصوص اشتغالزایی این طرح هم گفت: ۲ هزار شغل مستقیم بعد از اجرا و تجاری سازی دو طرف این ۴۵ متری ایجاد و عدالت در توزیع خدمات شهری انجام می‌شود.
 
او با اشاره به این که هزینه اجرای این پروژه سالانه تغییر می‌کند بیان کرد: بر اساس آخرین برآورد فهرست بهای ۱۴۰۰ رقمی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان از تملک و هزینه‌ های اجرایی برآورد شده است.
 
شهردار یاسوج گفت: با توجه به طول و حجم بالای پروژه آن را به سه قطعه تقسیم کردیم که قطعه اول از ورودی جاده اصفهان تا تلاقی آن با بلوار کشاورز تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.