ساماندهی دستفروشان و وانت بار‌های سطح شهر در دست اجرا است

رئیس سازمان مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه یکی از برنامه‌های مهم این سازمان را ساماندهی دست فروش‌ها و وانت بار‌های سطح شهر که در برخی از نقاط سبب تشدید ترافیک شده‌اند، اعلام کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حیدریان رئیس سازمان مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه یکی از برنامه‌های مهم این سازمان را ساماندهی دست فروش‌ها و وانت بار‌های سطح شهر که در برخی از نقاط سبب تشدید ترافیک شده‌اند، اعلام کرد و گفت : بنا داریم با همکاری شهرداری مناطق هشت گانه، به منظور ساماندهی وانت بار‌ها و دست فروش‌ها ۱۴ بازار روز دیگر در سطح شهر کرمانشاه راه‌اندازی کنیم و در مرحله مکان یابی این بازار روز‌ها هستیم.

او گفت : در راستای توسعه مشاغل شهری و دسترسی راحت و آسان شهروندان به بازار سعی داریم مکان یابی این بازار روز‌ها به صورتی تعیین شود، هم اشتغال ایجاد شود هم مردم به راحتی دسترسی داشته باشند و هم با قیمت پایین تری جنس به دست مصرف کنندگان برسد.

حیدریان یکی دیگر از اقدام‌های در دست اجرای سازمان مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه؛ یکسان سازی و ساماندهی قیمت پارک خودرو در پارکینگ‌های سطح شهر عنوان کرد و افزود: مجوز فعالیت این پارکینگ‌ها با این سازمان است به همین خاطر در نظر داریم با نصب بنر قیمت پارک خودرو در محل پارکینگ‌ها را قیمت گذاری و تعیین کنیم و صاحبان آنجا خارج از قیمت مصوب نصب شده حق نخواهد داشت پولی اضافه تری از افراد بگیرند.

این مقام مسئول شهرداری کرمانشاه یکی دیگر از اقدام‌های در دست اجرا این سازمان را ساماندهی وانت بار‌های ضایعاتی دانست افزود: قصد داریم طرحی را با کمک پلس راه به اجرا بگذاریم مبنی بر اینکه وانت بار‌های ضایعاتی سطح شهر حق گردش و فعالیت در همه محلات را نداشته باشند، یعنی هر محله، محل تردد یک وانت ضایعاتی باشد و حق نداشته باشد به دیگر محلات سر بزند و اگر این کار را انجام دهد مشمول جریمه شود.

حیدریان با اشاره به اینکه کشتارگاه بیستون به بخش خصوصی واگذار شد، گفت: جمع آوری کشتارگاه‌های غیرمجاز سطح شهر کرمانشاه بر عهده اداره بهداشت، دامپزشکی و سد معبر شهرداری است و این سازمان به آن‌ها هیچگونه مجوز فعالیت نداده و این ارگان‌ها باید با متخلفان برخورد کنند.

او از نظارت جدی‌تر بر بازار پرنده فروش‌ها و بازار خودرو فروش‌های جلالیه خبر داد افزود: یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری زیباسازی و ساماندهی دکه‌های سطح شهر زیر نظر این ارگان است و در تلاشیم یک نمای زیبا و خلاق به دکه‌های مطبوعاتی سطح معابر شهر بدهیم.

رئیس سازمان مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه گفت: بیش از ۵۰۰ دکه در معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه زیر نظر شهرداری است مابقی دست مالکان شخصی است و در تلاشیم با تعامل با صاحبان آنان به زیباسازی این دکه‌ها و دادن نمای قشنگ به آن‌ها که در معابر و خیابان هستند محیط شاد و چشم نوازی ایجاد کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.