مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی قم برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۱ توکیو برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان قم پیش از ظهر امروز شنبه در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد.

استاندار قم در این مراسم گفت:میدان ورزش محیطی برای نزدیک شدن بین ملت‌ها و کشور‌ها است و المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو ژاپن می‌تواند بار دیگر قدرت ایران در عرصه ورزش را به همگان اثبات کند.

او افزود:امیدواریم با کسب مدال ورزشکاران کشورمان در این میدان بزرگ، قمی‌ها نیز در این امر سهیم باشند و در مسابقات خوش بدرخشند.

او با اشاره به این که حمایت از ورزشکاران به عنوان سرمایه‌های اجتماعی یک مملکت وظیفه تمامی دستگاه‌های اجرایی است، افزود: همه دستگاه‌ها باید حمایت از ورزش را سرلوحه کار خود قرار دهند تا خانواده‌ها نیز از آسیب‌های اجتماعی در امان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم هم با تشکر از استاندار و دستگاه‌های اجرایی در حمایت از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی گفت: امیدواریم این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد و مختص به المپیک و پارالمپیک نباشد.

رسول منعم کسب مقام ورزشکاران قمی در المپیک و پارالمپیک را افتخاری برای کشور و استان خواند و افزود: قطعاً با موفقیت ورزشکاران همه خوشحال می‌شویم، و می‌بایست مشکلات ورزشکاران نیز حل شود.

علیرضا نجاتی در تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های المپیک و حسین گلستانی و سید محمد حسینی، عضو تیم ملی والیبال نشسته و محمد محمدنژاد عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر ،نمایندگان قم در رقابت‌های پارالمپیک هستند.

مسابقات المپیک ۲۰۲۱ کمتر از یک هفته دیگر در شهر توکیو ژاپن آغاز خواهد شد و با پایان این رقابت‌ها مسابقات پارالمپیک آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار