مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : نخستین پیست سوارکاری در دهکده المپیک این استان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : آغاز عملیات اجرایی احداث نخستین پیست سوارکاری استان کرمانشاه به زودی انجام می‌شود.

او با بیان اینکه نخستین پیست سوارکاری استان کرمانشاه در دهکده المپیک احداث می‌شود، گفت : پیمانکار این پروژه مشخص شده و در روز‌های آینده عملیات اجرایی احداث آن آغاز می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: اعتبار اولیه اختصاص یافته برای احداث پیست سوارکاری دهکده المپیک این استان ۴۰۰ میلیون تومان است.

رحیمی افزود: اعتباری به ارزش سه میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ برای ساخت پیست سوارکاری کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

شروع فعالیت‌های سال جدید هیأت فوتبال

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه گفت: بدلیل شیوع بیماری منحوس کرونا و تعطیلی فعالیت‌های ورزشی از برنامه‌هایمان جا ماندیدم، اما هم اکنون با ادامه مسابقات سال گذشته و شروع فعالیت‌های سال جدید هیأت فعالیت خود را آغاز کرده است.

علی محبی‌زنگنه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا از اسفندماه سال ۱۳۹۸ تا اسفندماه سال ۱۳۹۹ تمامی کلاس‌ها و آموزش‌های فوتبال لغو و اجازه فعالیت نداشتند.

او ادامه داد: از اسفند سال ۱۳۹۹ برنامه‌های کنسل شده را ادامه دادیم و مسابقات را آغاز کردیم، در این مدت تنها کلاسی که از سوی فدراسیون فوتبال مجوز صادر شد برگزاری کلاس داوری با حضور ۱۰ نفر بود.

او ادامه داد: در امسال با ادامه و اجرای برنامه‌های عقب افتاده، باقیمانده مسابقات سال ۹۹ را برگزار کردیم که در رده سنی نونهال به پایان رسیده و نیمی از مسابقات فوتسال انجام شده است.

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه در خصوص برنامه‌های سال ۱۴۰۰، افزود: مسابقات لیگ برتر در رده سنی نوجوانان و جوانان شروع شده و تلاش میک‌نیم تا شهریورماه سال جاری این مسابقات به اتمام برسد تا از مهرماه برنامه‌های سال ۱۴۰۰ را آغاز کنیم.

او با بیان برنامه‌های امسال، ادامه داد: کلاس‌های مربیگری سطح D را برای بانوان و آقایان، کلاس‌های مربیگری سطح C و B برای آقایان و همچنین کلاس‌های مربیگری فوتبال و فوتسال سطح یک برای بانوان و آقایان در نظر داریم، اما تاکنون از سوی فدراسیون فوتبال اجازه برگزاری داده نشده است.

محبی‌زنگنه کرونا را مشکل اصلی عنوان کرد و افزود: اصلی‌ترین برنامه بعد از برگزاری برنامه‌های باقیمانده سال ۱۳۹۹، رسیدگی به فعالیت‌های ۱۴۰۰ است.

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه با اشاره به دریافت مجوز از فدراسیون برای برگزاری کلاس‌های آموزشی، گفت: با توجه به تعویض اعضای فدراسیون بعد از دریافت مجوز از سوی آن‌ها کلاس‌ها را شروع می‌کنیم و از پیشکسوتان استان خواهشمندم تجربیات خود را برای ارتقا سطح فوتبال در اختیار ما بگذارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.