رئیس‌جمهور منتخب در تماس‌های تلفنی جداگانه با نماینده، ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان درباره مسائل استان گفت‌وگو کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام ولمسلمين سید ابراهیم رئیسی امروز شنبه در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای با حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان گفت‌وگو کرد.

در این تماس ها، رئیس جمهور منتخب در جریان آخرین مسائل و اوضاع این استان به ویژه موضوع خشکسالی و کم آبی قرار گرفت.

همچنین بنا بر این شد که تیمی از سوی رئیس جمهور منتخب، مأمور بررسی دقیق و همه جانبه مسائل و موضوعات استان شده و گزارش خود را به آیت الله رئیسی ارائه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۲۷ تير ۱۴۰۰
انشا الله که تیم شما بتونه مشکل رو حل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۶ تير ۱۴۰۰
اقای ریس جمهور به نظر بنده در درجه اول مشکل گرمایش زمین باید حل بشه تا همه چیز به حالت اولیه خودش برگرده گرمای بالای ۵۰ درجه واقعا طاقت فرسا هست این خودش خوشکسالی میاره بنابر این یک فکری اساسی باید اندیشید منابع ابی کشور رو به اتمام هست واین به خاطر سهل انگاری در این مدت بوده کشاورزی ما باید مکانیزه و پیشرفته باشه دستگاهای کشاوری ما باید مدرن و به روز باشند اتحادیه اروپا تا سال ۲۰۳۵ خودروهای بنزینی و گازوییلی را ممنون کرد ولی ما هنوز پراید داریم تولید میکنیم این یعنی کشور عقب مانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۶ تير ۱۴۰۰
سلام و خدا قوت بر مرد عمل
آخرین اخبار