مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: ۳۱ تیر ماه آخرین مهلت کارفرمایان برای استفاده از بخشودگی جرایم است.

محمدی مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی به منظور تعیین تکلیف بدهی‌هایی که در اسفند ماه ۱۳۹۹ به مرحله قطعیت رسیده است و برای برخورداری از تسهیلات می‌بایست حداکثر تا ۳۱ تیر ماه نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

او افزود: کارفرما می‌تواند با مراجعه به سامانه خدمات غیر حضوری سازمان تأمین اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir ثبت نام کند.

محمدی با اشاره به تبصره ۵ قانون بودجه ۱۴۰۰ بیان کرد: در صورتی که کارفرمایان تا تاریخ لازم الاجرا شدن قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور بر مبنای لیست بهمن ماه ۱۳۹۸ نسبت به تعدیل بیمه شدگان کارگاه اقدام کنند پس از بازگشت نیروی کار تعدیل شده یا جایگزینی آن‌ها در زمان درخواست و رعایت حفظ اشتغال در دوره تقسیط بر مبنای لیست بهمن ماه ۱۳۹۸، از بخشودگی جرایم برخوردار خواهند شد.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی عنوان کرد: کارگاه‌هایی که در بهمن ماه ۱۳۹۸ فاقد لیست و پرداخت حق بیمه بوده اند و یا کارگاه‌هایی که در سال ۱۳۹۹ ایجاد شده باشند، لیست ماهی که بیشترین تعداد بیمه شدگان تا اسفند ۱۳۹۹ را دارا باشند مبنای تعیین نیروی انسانی کارگاه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.