وزیر ورزش و جوانان در خصوص کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم بدرقه کاروان المپیک ایران با تشکر از مسئولان کمیته ملی المپیک و ورزشکاران اعزامی که برای موفقیت کشورمان تلاش کردند اظهار کرد: کاروانی جزو نخبه‌ترین و زبده‌ترین ورزشکاران جهان به شمار می‌روند، زیرا حضور در المپیک برخلاف برخی رویداد‌های بین المللی بسیار دشوار است و مسابقات کسب سهمیه ٢ الی ٣ سال پیش از المپیک آغاز می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزشکاران ما مسیر سختی را برای کسب سهمیه پیمودند گفت: در المپیک حدود ١١ هزار ورزشکار حضور دارند و در رشته‌های انفرادی و تیمی ورزشکاران زیادی حضور دارند و ورزشکاران ما که صاحب سهمیه شدند جزو ١۶ نفر برتر یا ٣٢ نفر نخست جهان هستند از جمله تیم ملی شمشیر بازی که جزو ٨ تیم برتر جهان بی‌شمار می‌رود.

او ادامه داد: در رشته‌های والیبال و بسکتبال ١٢ کشور در رقابت‌های المپیک حضور دارند و افتخار بزرگی است که تیم‌های بسکتبال و والیبال ما در این رویداد بزرگ حاضر هستند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: من به اتفاق رئیس کمیته ملی المپیک در اردو‌ها حضور پیدا کردیم و شاهد تلاش‌های ملی پوشان بودیم. ورزشکاران بخشی از مسیر قهرمانی را با کسب سهمیه و حضور در المپیک طی کردند و ان‌شا الله با همدلی، حمایت و هماهنگی که در بخش‌های مختلف ورزش کشور رخ داد، در المپیک نیز نتیجه‌ای در شأن ملت ایران کسب نمایند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار