در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

تلاش ساوتهمپتون برای حفظ دنی اینگز

رالف هازنهاتل سرمربی تیم ساوتهمپتون مصمم است که دنی اینگز ستاره گلزن تیمش را حفظ کند اگرچه او معترف است که قرارداد این بازیکن ممکن است برای باشگاه مشکلاتی ایجاد کند.

دنی اینگز که سال ۲۰۱۸ به ساوتهمپتون منتقل شد یک سال دیگر با قدیس‌ها قرارداد دارد. تاتنهام از جمله مشتریان جدی این بازیکن است.

زاپاتا راهی سن لورنزو می‌شود

کریستین زاپاتا مدافع سابق تیم میلان، فوتبال خود را در تیم سن لورنزو آرژانتین ادامه خواهد داد. این مدافع ۳۴ ساله که فصل گذشته برای جنوا بازی می‌کرد تابستان امسال این تیم را ترک کرد و اکنون با تیم آرژانتینی برسر موارد شخصی به توافق رسیده است.

تریپیر به دنبال تهیه خانه در منچستر

به گزارش نشریه سان، تریپیر مدافع ملی پوش تیم ملی انگلیس و باشگاه اتلتیکو مادرید در حال تهیه خانه در نزدیکی اولدترافورد دیده شده است.

مدافع انگلیسی اتلتیکومادرید که گفته می‌شود در آستانه پیوستن به منچستر یونایتد قرار دارد، مایل است خانه رحیم استرلینگ در چشایر را خریداری کند.

لنگله در فهرست فروش بارسلونا

باشگاه بارسلونا در نظر دارد کلمنت لنگله بازیکن فرانسوی خود را به تیم دیگری منتقل کند.

باشگاه بارسا امیدوار است بتواند این مدافع فرانسوی را با قراردادی قرضی و بند خرید اجباری به باشگاه دیگری منتقل کند، هرچند هنوز مشخص نیست کدام تیم‌ها خواهان این مدافع هستند.

مدافع لیورپول در راه شفیلد یونایتد

بن دیویس مدافع لیورپول این تیم را به مقصد شفیلد یونایتد ترک خواهد کرد. دیویس در پی بحران مصدومیت‌ها در آنفیلد، ماه ژانویه از پرستون به لیورپول پیوست، اما حتی یک دقیقه هم در این تیم بازی نکرد. او به صورت قرضی راهی شفیلد یونایتد خواهد شد.

هافبک اندرلخت در آستانه پیوستن به آرسنال

باشگاه آرسنال امیدوار است که در روز‌های پیش رو بتواند با آلبرت سامبی لوکونگا هافبک اندرلخت بلژیک قرارداد امضاء کند. احتمال دارد او تا روز چهارشنبه به جمع توپچی‌ها بپیوندد تا به همراه این تیم برای اردوی پیش فصل راهی فلوریدا شود.

پیشنهاد ۵۰ میلیون پوندی چلسی برای لواندوفسکی

به گزارش نشریه سان، باشگاه چلسی در حال آماده سازی پیشنهادی به ارزش ۵۰ میلیون پوند برای خرید رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ است.

پس از ناکامی چلسی در جذب ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند حالا لواندوفسکی هدف اول آبی‌های لندنی است. آن‌ها امیدوار هستند پیشنهاد ۵۰ میلیون پوندی برای بایرن مونیخ رضایت بخش باشد و آن‌ها را متقاعد کند این بازیکن ۳۲ ساله خود را بفروشند.

الیسون بکر در آستانه تمدید قرارداد با لیورپول

باشگاه لیورپول در آستانه دستیابی به توافق با الیسون بکر دروازه بان برزیلی خود است تا قرارداد او را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کند.

مذاکرات نتیجه بخش بوده و دو طرف در مراحل نهایی توافق هستند. انتظار می‌رود طی چند روز آینده بند‌ها و جزئیات نهایی حل و فصل شود و بکر ۲۸ ساله قرارداد خود را تمدید کند.

علیرضا جهانبخش به فاینورد پیوست

علیرضا جهانبخش بازیکن برایتون انگلیس با امضای قراردادی سه ساله به تیم فاینورد هلند پیوست.

وینگر تیم ملی ایران سال ۲۰۱۸ از آزد آلکمار به برایتون پیوست، اما نتوانست خود را به ترکیب اصلی این تیم تحمیل کند و ترجیح داد بار دیگر به لیگ هلند بازگردد. جهانبخش قبل از ترک آلکمار عنوان آقای گلی لیگ هلند را به دست آورده بود.

جدایی هافبک جوان چلسی

باشگاه چلسی تصمیم گرفته است کونور کالاگر بازیکن ۲۱ ساله خود را تابستان امسال به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل کند.

تیم‌های نیوکاسل و کریستال پالاس علاقه‌مند به خرید این بازیکن هستند. کالاگر فصل گذشته برای وست بروم بازی کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار