ویدئویی که یک فیل را در حال کمک و راهنمایی فیل نابینا به محل انباشت غذا نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حیوانات نیز مانند انسان دارای شعور و عاطفه هستند. دنیای حیوانات، دنیایی است که اگر با دقت به آن بنگریم نکات اخلاقی زیادی را می‌توانیم از آن بیاموزیم. مثلا اگر در دنیای امروز ما انسان‌ها توجه و کمک به همنوع کمرنگ شده، اما گاهی در دنیای حیوانات دو حیوان را می‌بینیم که به هم کمک می‌کنند یا در هنگام خطر همدیگر را نجات می‌دهند.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مثال روشنی برای این ادعا است. این ویدئو یک فیل را در حال کمک کردن یک فیل نابینا نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این فیل به سمت فیلی که هر دو چشمش نابینا است رفته و او را به محلی که بقیه فیل‌ها در حال خوردن غذا هستند هدایت می‌کند. این اتفاق در پارک فیل ها، یک مرکز نگهداری فیل‌ها در تایلند رخ داد.


بیشتر بخوانید


«لِک چایلِرت» ویدئویی از این صحنه زیبا تهیه و در اینستاگرام خود منتشر کرد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۲ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری دنیای حیوانات را دنیایی زیبا توصیف کردند. یکی از کاربران نوشت: «انسان‌ها می‌توانند چیز‌های زیادی از حیوانات بیاموزند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۲۲:۵۵ ۲۹ تير ۱۴۰۰
هر چیزی که خدا خلق کرده از شعور و هوش و آگاهی برخورداره همه حیوانات احساس دارند شک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۹ تير ۱۴۰۰
چطوری میتونن با هم رابطه برقرار کنن الان یکی از این فیلها نابینا هست چطوری متوجه راهنمایی فیل دیگه شد ،با هم حرف میزنن یا از هوش جمعی بهره مندن یا چی ؟