اعلام روش‌های مشارکت مردم کرمان در طرح نذر قربانی

صادقی از اجرای طرح نذر قربانی در آستانه عید قربان خبر داد و گفت: مردم استان کرمان می‌توانند از طریق روش‌های مختلف در این طرح مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: در روز چهارشنبه ۳۰ تیر مصادف با عید قربان، همزمان با سراسر کشور دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان کرمان اقدام به جذب و جمع‌آوری نذورات مردم و خیران هم استانی در قالب نذورات نقدی و غیرنقدی (به‌ویژه گوشت قربانی) در تمامی شهر‌ها و روستا‌های سطح استان کرمان می‌کنند.

او با اشاره به اینکه قربانی کردن از جمله سنت‌های حسنه اسلامی است که فضائل، آثار و نتایج فردی و اجتماعی مهمی را به دنبال دارد، افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با هدف کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند، تأمین گوشت نذری به‌ ویژه برای سالمندان، بیماران صعب‌العلاج و ایتام تحت حمایت در دستور کار است.

صادقی نظارت بر محل‌های ذبح دام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دعوت از نیکوکاران برای حضور در قربانگاه و ادای نذر قربانی را از دیگر برنامه‌های این نهاد در روز عید قربان اعلام کرد.

او به دیگر روش‌های مشارکت در طرح نذر قربانی اشاره کرد و گفت: به‌منظور سهولت در اجرای طرح، خیران نیک‌اندیش و هم استانی‌های مؤمن می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۱*۸۸۷۷* و شماره کارت مجازی ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ بانک تجارت در طرح نذر قربانی مشارکت کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان بیان کرد: کلیه نذورات جمع‌آوری‌شده، بدون فوت وقت در بین نیازمندان هم استانی شناسایی‌شده با اولویت ایتام توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ م 

برچسب ها: عید قربان ، گوشت قرمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار