برگزاری دعای عرفه در هرمزگان/ صحن امام زاده های استان آماده میزبانی از مردم

قرائت دعای عرفه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در صحن امام زاده های هرمزگان برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حجت الاسلام آزادی، معاون اداره اوقاف هرمزگان با اشاره به برگزاری دعای عرفه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، گفت: دعای عرفه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در  امام زاده و بقاع متبرکه هرمزگان برگزار خواهد شد.

آزادی افزود: با توجه به فرا رسیدن روز عرفه، روز نیایش، این مراسم معنوی در  هرمزگان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در روز سه شنبه ساعت ۱۵ تا قبل از اذان مغرب برگزار خواهد شد.

او در ادامه با اشاره به رعایت مسائل بهداشتی در برگزاری این مراسم معنوی افزود: متولیان اماکن مقدس در استان، دعای عرفه را در فضای باز و با رعایت حداکثر فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کنند.

او تأکید کرد: با توجه به شرایط امروز و شیوع ویروس کرونا، از مناجات خوان‌ها و مسئولان برگزار کننده این مراسم معنوی خواهشمندیم نسبت به کوتاه کردن زمان آن و از برخی برنامه‌های حاشیه‌ای پرهیز کنند.

حجت الاسلام انصاری آزادی دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم را امری مهم دانست و عنوان کرد: همراه داشتن ماسک، زیرانداز شخصی، آب آشامیدنی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ضروری است.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: دعای عرفه ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.