شرکت بیش از هزار کودک و نوجوان در کلاس های مجازی کانون پرورش فکری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: امسال هزار و ۲۳۰ کودک و نوجوان در کارگاه‌های مجازی تابستانه کانون در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت شرکت می کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در مجموع ۸۳ کارگاه آموزشی در مراکز کانون در حال برگزاری است که هزار و ۲۳۰ کودک و نوجوان در کارگاه‌های آموزشی شرکت می کنند.

او افزود:کلاس‌های آموزشی شامل خوشنویسی، نقاشی، طراحی، پویانمایی، فتوشاپ، کاردستی، پرورش خلاقیت، بازی، شعر، قصه، داستان و خوانش متون است.

حمیدی اظهار کرد: جدول زمان‌بندی و مشخصات دوره‌های آموزشی کودکان و نوجوانان و اسامی مدرسان رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی در پایگاه خبری کودک و نوجوان به نشانی kanoonnews.ir و پایگاه مجازی کانون به نشانی kpf.ir قابل دسترس است و علاقه‌مندان برای ثبت نام در فعالیت‌های کارگاه‌های تخصصی آنلاین تا پایان تیرماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه kpf.ir و مشاهده عناوین و موضوعات کارگاه‌ها نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی بیان کرد: صرفه‌جویی در وقت، تعامل و ارتباطات سازنده در کلاس‌ها و کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا از جمله مزیت‌های برگزاری مجازی کلاس‌های آموزشی است.

او تصریح کرد: در همه گیری ویروس کرونا نه تنها فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دچار وقفه نشده بلکه پویاتر و پر نشاط‌تر از قبل در  فضای مجازی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار