صدور ۱۷۰ هزار نسخه الکترونیک در بام ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: ماهانه ۱۷۰ هزار نسخه الکترونیک در استان صادر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمود فروزنده مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیمه شدگانی که در شهرستان‌های فاقد بیمارستان ملکی تأمین اجتماعی به بخش بستری مراجعه می‌کنند، ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی تحت پوشش بیمه برعهده تأمین اجتماعی است و در خصوص شهرستان‌هایی که دارای بیمارستان ملکی تأمین اجتماعی هستند، این قانون در مورد افراد بالای ۶۵ سال اعمال می‌شود.

او افزود: از زمستان پارسال تاکنون، یک میلیون و ۳۰۰ هزار نسخه الکترونیک در چهارمحال و بختیاری صادر شده است.


بیشتر بخوانید


فروزنده اضافه کرد: همچنین ماهانه ۱۷۰ هزار نسخه الکترونیک در استان صادر می‌شود که می‌توان گفت این طرح در بخش سرپایی بیش از ۸۰ درصد اجرایی شده است.

او با اشاره به اجرای طرح حفاظت مالی بیمه شدگان این سازمان در استان، اظهار داشت: این طرح در حال حاضر با مشارکت حدود ۱۰۰ درصد پزشکان طرف قرارداد، ۱۰۰ درصد موسسات طرف قرار داد، بیش از ۹۵ درصد پزشکان و درمانگاه‌های خصوصی و ۶۰ درصد مراکز دانشگاهی و دولتی اجرا می‌شود.

فروزنده تصریح کرد: طرح نسخه‌الکترونیک، مقدمه طرح پرونده الکترونیک و این موضوع نیازمند زمان است، اما با اجرای کامل تحول مهمی در خدمات‌دهی به بیماران و به ویژه ثبت سوابق بیماران شکل می‌گیرد.

او ادامه داد: تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با پنج مرکز درمانی سرپایی و یک بیمارستان در بخش درمان مستقیم به نیمی از جمعیت استان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار