تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از مسابقات جام جهانی قرار است ۲ بازی دوستانه با تیم ملی ایتالیا انجام دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان شهریور ماه باید در مسابقات جام جهانی حاضر شود. بعد از پایان این رقابت‌ها ملی پوشان فوتسال کشورمان تا شروع مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا که فروردین ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، هیچ تورنمنت رسمی دیگری نخواهند داشت.

به غیر از مسابقات جام جهانی، تا پایان سال ۲۰۲۱ فقط ۲ فیفادی باقی مانده است که یکی از آن‌ها از ۲۳ تا ۲۶ آبان و دیگری هم از ۲۲ آذر تا یک دی ماه سال ۱۴۰۰ است.

مسئولان کمیته فوتسال در تلاش هستند تا ملی پوشان کشورمان قبل از حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های مختلف جهان برگزار کرده و بتوانند از فیفادی بهترین استفاده ممکن را ببرند. از همین رو ظاهرا کمیته فوتسال در چند روز گذشته صحبت‌هایی با مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا انجام داده تا در صورت توافق، تیم ملی فوتسال کشورمان چند بازی دوستانه با لاجوردی پوشان انجام دهد.


بیشتر بخوانید


به نظر می رسد طرفین به توافق نهایی دست پیدا کرده اند و اگر مشکلی پیش نیاید به احتمال بسیار زیاد بازی دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان با ایتالیا دی ماه و به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید در چند روز آینده مسئولان فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته فوتسال چه واکنشی به این خبر از خود نشان می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار