فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری سارقان به عنف یک خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر وقوع سرقت به عنف خودرو سواری پراید در یکی از محور‌های فرعی و روستایی شهرستان بابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارشناسان پلیس آگاهی با حضور در محل وقوع جرم و انجام تحقیقات از مالباخته دریافتند، دو مرد ۲۳ و ۴۰ ساله تحت پوشش مسافر پس از سوار شدن به خودرو سواری پراید که راننده خودرو به عنوان اسنپ در سطح شهر در حال فعالیت بوده با تهدید واستفاده از یک قبضه چاقو پس از مصدوم کردن وی اقدام به سرقت خودروی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به اقدات ویژه اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از شناسایی یکی از سارقان سابقه دار که به تازگی پس از پایان محکومیت از زندان آزاده شده بود، خبر داد.

سرهنگ شالیکار گفت: با دریافت این اطلاعات و شناسایی متهم دیگر این پرونده که هردو متهم پدر و پسر هستند با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غالگیرانه دستگیر شدند.

او افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار