پور ابراهیمی گفت: از سال ۹۲ تا ۹۹ شاخص‌های مختلف برای نرخ رشد اقتصادی تقریبا صفر بوده است و دولت رئیسی در شرایط سختی کار را باید شروع کند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در نشست تجلیل از اعضای شورای ائتلاف در کرمان گفت: تشکیل دولت سیزدهم در محیط پیرامونی و داخلی از مولفه‌های مختلف قابل تحلیل و بررسی است و دولت سیزهم در دشوارترین شرایط کار را آغاز می‌کند به طوری که در حوزه اقتصادی شاخص صحیح و سالمی باقی نمانده است و من این را در نشست‌های تخصصی اقتصادی نیز مطرح کرده و گزارش داده ام.

او افزود: حدود ۱۵ شاخص مهم ارزیابی کرده ایم که از سال ۹۲ تا ۹۹ گزارش ها نشان می‌دهد در شاخص‌های مختلف نرخ رشد اقتصادی تقریبا صفر بوده است و این نشان می‌دهد دولت رئیسی در شرایط سختی کار را باید شروع کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اهتمام و همراهی ما با این دولت از سایر دولت‌ها باید بیشتر باشد، زیرا من اعتقاد دارم دولت سیزدهم دیگر دولت جریان سیاسی نخواهد بود و دولت جریان انقلاب است لذا اگر موفق شود جریان انقلاب موفق شده است.

او با بیان اینکه هیچ راهی جز موفقیت دولت سیزدهم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نداریم بیان کرد: همه ظرفیت کشور باید کنار دولت قرار بگیرد و ما نیز در مجلس اعلام آمادگی کرده ایم که ظرفیت و توان مجلس در خدمت نظام است نه یک فرد یا جریان سیاسی و همه باید برای رضای خدا در کنار دولت قرار بگیریم و کمک کنیم، فرصت آزمون خطا وجود ندارد بهترین کمک ما این است که از رئیس جمهور سهم خواهی نکنیم و دولت را همراهی، راهنمایی و مساعدت کنیم.

پورابراهیمی گفت: باید بتوانیم با نگاه علمی جدی کارشناسانه به موفقیت برسیم برای رفع همه مشکلات راهکار‌های علمی و کارشناسی وجود دارد امکان تدریجی بهبود مشکلات وجود دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار