نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی:

ایتالیایی‌ها بازی با شمشیربازان ایران را سخت پیش بینی کرده اند

جهانی گفت: ایتالیایی‌ها که رقیب ایران در المپیک هستند، در آخرین مصاحبه خود، بازی با شمشیربازان ایران را سخت پیش بینی کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رادیو ورزش، انوش جهانی، نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی درباره آخرین وضعیت تیم ملی شمشیربازی قبل از آغاز بازی‌های المپیک گفت: در روز‌های آخر قبل از اعزام به توکیو، تیم ملی شمشیربازی تمرینات سنگینی داشت و آخرین اردوی تیم ملی ۱۰ روز در تفلیس گرجستان برگزار شد؛ ما انتظار داریم آن‌ها در این دوره از مسابقات مزد زحمات خود را بگیرند.

جهانی افزود: هفته پیش قدردانی‌های مالی از زحمات اعضای تیم ملی انجام شد تا اعضای تیم ملی با انگیزه بیشتری راهی مسابقات شوند.


بیشتر بخوانید


نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی درباره نتیجه عملکرد تیم ملی شمشیربازی در مسابقات المپیک عنوان کرد: امیدوار هستیم از نظر تیمی و انفرادی نتایج خوبی در خصوص کسب مدال در رقابت‌های المپیک داشته باشیم، هرچند در مسابقات ورزشی هیچ نتیجه‌ای را نمی‌توان پیش بینی کرد و همه چیز به شرایط آن لحظه در سالن مسابقات بستگی دارد.

او در تشریح سطح بازی‌های تیم ملی شمشیربازی در این رقابت‌ها گفت: همه تیم‌های دنیا تمام توان خود را وسط می‌گذارند تا بتوانند مدال کسب کنند؛ اما باز هم می‌گویم هیچ پیش بینی‌ در خصوص مسابقات المپیک نمی‌توان انجام داد. حتی در آخرین مصاحبه‌ای که ایتالیایی‌ها انجام دادند، بازی با ایران را سخت توصیف کرده اند؛ چون شرایط از همه نظر تفاوت زیادی با مسابقات عادی دارد. ما هم در توکیو نیستیم و نمی‌توانیم شرایط را بسنجیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار