تعامل همه واحد‌های روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با رسانه‌ها

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر تعامل همه واحد‌های روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با رسانه‌ها تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عرفان مردانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان نهاد خدمت‌رسان و روابط عمومی این دستگاه در نقش ویترین این سازمان نقش خطیر اجتماعی برعهده دارد که با سیاستگذاری درست، نتیجه‌ی این عملکرد می‌بایست نفع مردم را در پی داشته باشد.

او افزود: تمام تلاش ما در مجموعه روابط عمومی دانشگاه شفافیت و ایجاد اعتماد عمومی، افزایش نقش مردم و پاسخگویی به موقع به افکار عمومی خواهد بود تا از این طریق راه برای حرکت دانشگاه در مسیر توسعه خدمات بهداشتی و درمانی هموارتر شود.

مردانی بیان داشت: امروز با توسعه بیش از پیش شبکه‌های اجتماعی رقابت در دسترسی آسان به اخبار و رویداد‌ها است که مجموعه روابط عمومی دانشگاه برای تحقق این موضوع می‌بایست از روش‌های نوین بهره برداری کند.

مشاور رسانه‌ای رییس دانشگاه همچنین بر لزوم تعامل همه واحد‌های روابط عمومی با رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی تاکید کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.