مهم‌ترین حوادث امروز، یک شنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز یک شنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف ۵۰۰ کیلو کیسه کود شیمیایی قاچاق

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه در تشریح جزئیات خبر گفت: به منظور تداوم اجرای طرح مبارزه با قاچاق و عرضه توزیع خارج از شبکه کالا‌های یارانه‌ای، ماموران این فرماندهی با اجرای تور ایست و بازرسی به یک دستگاه تریلی مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۵۰۰ کیسه کود شیمایی خارج از شبکه کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را به بالغ ۲ میلیارد ریال برآورد کردند و در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

شناسایی سارق محتویات داخلی خودرو

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۳۳ اهواز با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند که در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند.

۷ ماینر غیر مجاز در اهواز کشف شد

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان گفت: برای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز، ماموران کلانتری ۲۰ شهرستان اهواز با کار اطلاعاتی یک نفر که با مقاصد سودجویانه اقدام به راه‌اندازی غیرقانونی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال کرده بود، مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی از محل مورد نظر بازدید و تعداد ۷ دستگاه ماینر غیرمجار کشف کردند کهه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

یک کیلو گرم مواد مخدر کشف شد

سرهنگدحمید رضا بهاروند فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فرشان موادمخدر، ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه خرید، فروش و توزیع مواد مخدر، مطلع و دستگیری آن را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات تخصصی محل فعالیت متهم مزبور را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل آن مقدار یک کیلو و ۳۶ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.