رشد ۳۱۲درصدی سود خالص شرکت پتروشیمی امیر کبیر

رییس روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر گفت: رشد ۳۱۲ درصدی سود خالص برای سه ماه ابتدای امسال در کارنامه پتروشیمی امیرکبیر ثبت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، توحیدی رییس روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر  گفت: پتروشیمی امیرکبیر پارسال رشد ۱۰ برابری سود خالص را تجربه کرده بود؛ با تداوم این روند صعودی در سودآوری؛ رشد ۳۱۲ درصدی سود خالص را برای سه ماه ابتدای امسال در کارنامه خود ثبت کرد.

او بیان داشت: سود خالص اعلام‌شده پتروشیمی امیرکبیر در سه ماهه نسخت امسال ۱۰ هزار و ۵۰ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۱۲ درصد رشد داشته و سود خالص در ازای هر سهم نیز برابر با ۲ هزار و ۹۸۶ریال به ثبت رسیده است.

توحیدی افزود: در بخش فروش هم طی این دوره ۳ ماهه برابر با ۵۷ هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال درآمد کسب کرده که این مقدار درآمد حاصل‌شده نسبت به ۳ ماهه مشابه پار سال ۱۹۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

رییس روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر تصریح کرد: محصولات پلیمری شرکت که بیشترین ارزش افزوده و درآمد شرکت را ایجاد می‌کنند با فروش ۱۶۶ هزار و ۵۹۰ تن علاوه بر تحقق ۱۱۲ درصدی نسبت به برنامه پیش بینی شده، ۶ درصد نیز نسبت به دوره مشابه سال قبل روند صعودی داشته و بالاترین رکورد فروش پلیمری طی دوره مشابه در تمامی سنوات گذشته را کسب کرده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: فروش صادراتی محصولات شرکت نیز به میزان ۱۰۴،۹۸۵ تن علاوه بر تحقق ۱۴۳ درصدی نسبت به برنامه پیش بینی شده، ۲۲ درصد نیز نسبت به دوره مشابه پارسال روند صعودی داشته و بالاترین رکورد فروش صادراتی طی دوره مشابه در تمامی سنوات گذشته را داشته است.

او اظهار داشت: پتروشیمی امیرکبیر با ثبت تولید ۴۲۷ هزار و ۸۴۲ تن انواع محصولات، نسبت به دوره مشابه پارسال ۱۳ درصد روند صعودی داشته است و این واحد‌ها با تولید تناژ فوق موفق گردیده اند بالاترین رکورد تولید محصولات پلیمری در ۳ ماهه ابتدای سال را طی دوره مشابه درتمامی سال‌های گذشته را ثبت نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار