معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: تا کنون ۶۳ هزار و ۱۹۵ نفر کلاس اولی در مدارس سیستان و بلوچستان نام‌نویسی کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، زهرا برهان زهی معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۹۵ هزار و ۳۳۹ نفر موالید استان که امسال باید وارد مدرسه شوند تا کنون ۶۳ هزار و ۱۹۵ نفر معادل ۶۶ درصد موفق به نام‌نویسی در مدارس استان شدند.

زهرا برهان زهی گفت: تا کنون ۱۳۲ هزار و ۷۹۹ دانش آموز در سه پایه ورودی اول، هفتم و دهم ثبت نام کرده اند.
وی افزود: با توجه به رشد جمعیت دانش آموزی در استان پیش بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید، ۸۶۹ هزار ثبت نام در چهار پایه پیش دبستانی، اول، هفتم و دهم داشته باشیم که تا کنون ثبت نام بیش از ۳۰ درصد جمعیت هدف انجام شده است.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از اجرای طرح جبران و تثبیت یادگیری ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی در تابستان جاری خبر داد و گفت: این طرح برای دانش آموزان دارای سطوح عملکرد تحصیلی نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول و با هدف مداخله آموزشی و جبران یادگیری دانش آموزان دارای افت تحصیلی انجام می‌شود.
وی به اهمیت اجرای طرح سنجش نوآموزان اشاره کرد و گفت: فلسفه وجودی دستگاه تعلیم و تربیت تبدیل منابع انسانی به سرمایه‌های انسانی است که باید تلاش شود تا این طرح با پوشش صددرصدی همراه با مداخلات بهنگام اجرایی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار