رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و کرمان ۲۰۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد افیونی کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیم پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله مواد مخدر از طریق محور‌های روستایی شهرستان بم در استان کرمان مطلع و بلافاصله موضوع را به پلیس این شهرستان گزارش دادند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز افزود: بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادر مخدر استان البرز به محور روستایی دولت آباد - بم اعزام و این محور مواصلاتی را تحت کنترل خود قرار دادند و که پس مدت کوتاهی با مشاهده خودروی پراید راه پاک کن و پژو ۴۰۵ حامل مواد، طی عملیات منسجم در ۲ نقطه مختلف خودرو‌های قاچاقچیان را متوقف کردند.

سرهنگ سلیم پور گفت: ماموران در این عملیات ۳ قاچاقچی را دستگیر و طی بازرسی از خودروی پژو ۴۰۵ آن‌ها ۲۰۰ کیلو گرم تریاک و ۵ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین را کشف کردند.

او با اشاره به این که در مجموع ۲۰۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد افیونی از قاچاقچیان کشف، ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۳ قاچاقچی دستگیر شدند، افزود: با تشکیل پرونده در این رابطه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.