معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا گفت:دربحث مبارزه باقاچاق کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی پلیس ورودکرده و با این پدیده شوم مبارزه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار حاجیان معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا گفت: نیروی انتظامی به عنوان نیروی خدمتگزار مردم و مجری قانون است.

او با اشاره به اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در کشور، افزود: نیروی انتظامی براساس وظایف قانونی و مطالبه مردمی طرح‌ها را برای رفاه مردم اجرا و وظیفه خود می‌داند در همه امور که قانون مشخص کرده به صراحت و قاطعانه با مجرمان و قانون شکنان برخورد کرده و طرح‌ها مستمرا ادامه دارد.

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا با تأکید بر اینکه رفاه و آسایش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: نیروی انتظامی اجازه نخواهد داد گروه های اخلالگر باعث بی نظمی در جامعه شوند.

سردار حاجیان ادامه داد: پلیس با هر گونه اخلال در نظم و امنیت و اقدامات اوباشگرانه که وجود داشته باشد ورود کرده و برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

سخنگوی ناجا در خصوص انتشار کلیپ قمه کشی در فضای مجازی و حمل سلاح سرد، گفت: براساس قانون هر فعل یا ترک فعلی در جامعه صورت گرفته و جرم شناخته شده باشد پلیس وظیفه خود می‌داند با خاطیان برخورد و آن ها را به مرجع قضایی معرفی کند.

او افزود: افرادی که ناهنجاری اجتماعی را در فضای مجازی انتشار دهند و موجب تشویش اذهان عمومی شده و حس ناامنی القاء کنند پلیس ورود کرده و افراد مجرم را دستگیر و تحویل قانون خواهد داد.

معاون اجتماعی ناجاادامه داد: بحث طرح جمع آوری ماینر‌های غیر مجاز که موجب قطعی برق شده و تاثیر گزار می‌باشد در قالب طرح ویژه پیگیری و اجرا می‌کند.

او بااشاره به جمع آوری ۲۲ هزار ماینر غیر مجاز در کشور، گفت: در بحث مبارزه با قاچاق کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی پلیس ورود کرده و با اقدامات هوشمندانه با این پدیده شوم مبارزه خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.