مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: ۶ خودروی گرفتار در سیلاب رودخانه دهانه موردان فاریاب به همت عوامل راهداری رها سازی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود جمیلی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به شدت بارش باران در بالا دست و جاری شدن سیلاب در بستر رودخانه معرف به تنگ موردان ۶  خودرو که چند مورد از این دستگاه‌ها حامل افراد خانواده بودند در مسیر گرفتار و خودروی آن‌ها در شن فرو می‌رود.

او با بیان اینکه راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فاریاب از توان نیرویی و دستگاهی خود برای بیرون کشیدن این ۶  خودرو استفاده کردند افزود: خوشبختانه در این حادثه برای هیچ کدام از سرنشینان وسایل نقلیه مشکلی ابجاد نشد و خودرو‌ها و افراد با سلامت از بستر رودخانه خارج شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: به رغم اطلاع رسانی‌ها و هشدار‌های هواشناسی و همچنین مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل این اداره کل مبنی بر احتمال بروز سیلاب از بالادست در حاشیه راه‌ها و بستر رودخانه‌ها می‌طلبد مردم بومی منطقه و رانندگان در این شرایط جوانب احتیاط را رعایت و از تردد‌های خطر آفرین تا عادی شدن شرایط جلوگیری کنند.

 مسعود جمیلی از مردم و رانندگان خواست قبل از عزیمت به مقصد حتما شرایط جوی و جاده‌ها را با تماس تلفنی از سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جویا شوند تا در مسیر با مشکلی روبه رو نشوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار