جان باختن ۴ بیمار مبتلا شده به کرونا طی شبانه روز گذشته در استان همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی شبانه روز گذشته شمار بیماران جان باخته از کرونا با ۴ مورد جدید در استان به ۲ هزار و ۳۰۶ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی شبانه روز گذشته با فوت ۴ بیمار دیگر مبتلا شده به کرونا، شمار بیماران جان باخته از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در استان به ۲ هزار و ۳۰۶ نفر رسید.

او با بیان اینکه از ۵۴۱ نفر مراجعه کننده طی دیروز  با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی استان، آزمایش ۲۵۰ نفر مثبت اعلام شد، افزود: تاکنون ۱۹ هزار و ۱۲۲ بیمار مبتلا شده به کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان بستری شده اند و ۴۷ هزار و ۷۹۸ نفر هم بیمار کرونایی در بخش سرپایی داشته ایم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون ۸۶۲ نفر در اسدآباد، هزار و ۹ نفر در بهار، هزار و ۵۹ نفر در تویسرکان، ۸۰۲ نفر در رزن، ۲۹۶ نفر در درگزین، ۳۲۴ نفر در فامنین، هزار و ۶۷ نفر در کبودراهنگ، ۳ هزار و ۵۲۴ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۸۷۸ نفر در نهاوند، ۷ هزار و ۳۴۹ نفر در همدان و ۴۵۱ نفر غیر هم استانی در بیمارستان‌های استان برای ابتلا به این بیماری بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.