بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات المپیک توکیو یک والیبالیست اهل جمهوری چک و یک ژیمناست آمریکایی حاضر در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر اعلام کمیته برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو، نتایج آزمایش کرونای یک والیبالیست اهل جمهوری چک و یک ژیمناست آمریکایی مثبت شد و به این ترتیب شمار کرونایی‌های مرتبط با المپیک از ابتدای ماه جولای تا به امروز به ۶۰ نفر افزایش یافت.

اوندری پروشیچ، بازیکن والیبال ساحلی چک بازی افتتاحیه خود را در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو از دست خواهد داد و حتی ممکن است از حضور در کل مسابقات محروم شود. به دنبال تایید نتیجه آزمایش این والیبالیست، کمیته المپیک چک اعلام کرد که به دنبال به تعویق انداختن اولین بازی (در تاریخ ۲۶ جولای) پروشیچ و هم تیمی اش است.

مقامات در استان چیبا نیز گزارش داده اند که نتیجه آزمایش کرونای یک عضو تیم ژیمناستیک زنان ایالات متحده که در سن نوجوانی است، مثبت بوده است.

کمیته برگزاری مسابقات تایید کرد که در میان افرادی که به تازگی برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ وارد توکیو شده اند، ۳ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده که علاوه بر این دو ورزشکار چک و آمریکا، یک نفر نیز"پرسنل مرتبط به بازی ها" بوده است.

(طبق اعلام مسئولان برگزاری، افراد مرتبط به بازی‌ها شامل "افراد وابسته به کمیته بین المللی المپیک و پارالمپیک، کمیته‌های ملی المپیک، فدراسیون‌های بین المللی، اعضای خانواده المپیک و پارالمپیک، شرکا، اعضای پخش کننده دیداری و شنیداری بازی‌های المپیک هستند.)


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار