تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای صعود به صدر جدول باید در هفته بیست‌وهشتم پدیده را در مشهد شکست دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  تیم فوتبال سپاهان اصفهان که مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ بیستم است در هفته بیست‌وهشتم از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه روز سه‌شنبه در ورزشگاه امام‌ رضای مشهد با پدیده دیدار می‌کند.

سپاهان در هفته‌های اخیر لیگ برتر نتایج بسیار خوبی کسب کرده، اما توقف این تیم برابر فولاد فرصت صدرنشینی را از آن‌ها گرفت. آن‌ها پس از پرسپولیس با ۲ امتیاز کمتر در رده دوم جدول قرار دارند.

جایگاهی که می‌توانند امیدوار باشند با پیروزی برابر پدیده مشهد و ناکامی پرسپولیس در تبریز مقابل ماشین‌سازیِ از پیش سقوط‌کرده در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ به صدر برسند.

ارتش طلایی اصفهان که هفته گذشته، صنعت نفت آبادان را در نقش‌جهان چهارتایی کرد روحیه بسیار بالایی دارد تا بتواند در هفته‌های پایانی مچ پرسپولیس را بخواباند، اتفاقی که برای یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر دور از دسترس نیست.

سجاد شهباززاده که با ۱۹ گل به‌تن‌هایی عنوان آقای‌گل لیگ را تصاحب کرده و محمدرضا حسینی از امید‌های اصلی شاگردان نویدکیا در این جدال حساس هستند. حضور بازیکنان جوانی مانند محمد کریمی و یاسین سلمانی هم می‌تواند به سپاهان در کسب پیروزی کمک کند.

سپاهان که به‌دنبال هر دو جامِ این فصل بود، پنجشنبه شب در اهواز وداعی تلخ با جام حذفی داشت، طلایی‌پوشان در مرحله یک‌چهارم‌نهایی در ضربات پنالتی از پس فولاد بر نیامدند و حذف شدند، حالا سپاهانی‌ها تنها لیگ برتر را پیش‌روی خود می‌بینند و تمام انرژی‌شان را باید صرف رسیدن به جام طلایی لیگ کنند.

شاگردان نویدکیا در بازی این هفته مقابل پدیده سخت به‌دنبال گرفتن انتقام از مهدی رحمتی و تیمش هستند؛ چرا که دور رفت در ورزشگاه نقش‌جهان این تیم پدیده بود که با نتیجه ۳ بر یک سپاهان را شکست داد و عرصه را بر طلایی‌پوشان تنگ کرد.

پدیده هم شرایط متعادلی را می‌گذارند، مشهدی‌ها با ۳۷ امتیاز در جایگاه هفتم جدول ایستاده‌اند و به‌نوعی فصل برای آن‌ها به پایان رسیده است. قرمزپوشان مشهد نه به سهمیه می‌رسند و نه خطر سقوط آن‌ها را تهدید می‌کند.

اما سپاهان به سه امتیاز این بازی احتیاج مبرمی دارد، آن‌ها برای این مصاف تنها سروش رفیعی که بهترین پاسور لیگ است را به‌دلیل محرومیت در اختیار ندارد، ولی تمامی بازیکنان آماده هستند تا با یک نمایش قاطعانه از مشهد دست پر برگردند.

سپاهان بدون در نظر گرفتن بازی‌های پرسپولیس با رقیبان باید از بازی‌های باقی‌مانده‌اش حداکثر امتیازات را کسب کند و پس از ۴سال به سلطه پرسپولیس در لیگ برتر پایان دهد.

رضا عادل از طرف سازمان‌لیگ به‌عنوان داور وسط این دیدار انتخاب شده، تورج عیوض‌محمدی، رامین بابایی و محمدباقر پورباقر داوران دوم تا چهارم هستند. ناظر داور بازی هم علی خسروی خواهد بود.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار