بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۸ تیر؛

محسن رضایی پیگیر بحران آب خوزستان /توصیف مدیر روابط عمومی معاونت سیما از برنامه «طبیب»/ فکر بکر متخصصان دانش‌بنیان ایرانی در دوران کم آبی

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار توئیتی از پیگیری مشکلات خوزستان خبر داد:

" با آقای اردکانیان وزیر نیرو و آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب و همچنین فرماندهان سپاه برای پیگیری بحران آب خوزستان صحبت کرده‌ام. گزارشی نیز برای دفتر رهبر انقلاب ارسال کرده ام.

مستمرا پیگیر این مسئله مهم هستم و در گزارش بعدی نتایج پیگیری‌ها را اعلام می‌کنم."

.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه با انتشار یک استوری از اختصاص اعتبار هزار و ۱۵۰ میلیاردی برای رفع مشکلات خوزستان خبر داد:

.

حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما با انتشار تصویری از «طبیب» درباره ویزیت رایگان پزشکان این برنامه پزشکی نوشت:

" شبکه سه سیما که با برنامه طبیب مطبی به وسعت ایران دایر کرده، از ابتدای هفته با همراهی پزشکان برنامه برای ویزیت رایگان و آموزش مسائل بهداشتی به کودکان و زنان پا به مناطق محروم گذاشته."

.

مصطفی قمری وفا، مدیرکل اخبار داخلی صداوسیما با انتشار ویدئویی از طراحی دستگاه تبدیل هوای مرطوب به آب به دست دانشمندان ایرانی خبر داد:

" فکر بکر متخصصان دانش‌بنیان ایرانی در دوران کم آبی؛ طراحی و ساخت دستگاه تبدیل هوای مرطوب به آب آشامیدنی ...
دانش ساخت این دستگاه در ایران بومی شد و قیمت نمونه وطنی آن الآن معادل یک سوم مشابه خارجی است."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار