امام جمعه خوسف گفت: نماز جمعه سنگر همدلی و وفاق است واز مهمترین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام شاهبیکی امام جمعه خوسف در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان  بمناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهمترین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپایی و اقامه نماز جمعه است که موجب اتحاد و برادری و برابری در جامعه اسلامی می شود.

اوافزود: فضا و حال و هوای نماز جمعه با اوایل انقلاب متفاوت است و باید الان به تناسب هجمه‌های دشمن و برای دستیابی به هدف‌های متعالی گام دوم انقلاب برنامه ریزی کنیم.

حجت الاسلام شاهبیکی گفت: یکی از رویکرد‌های اساسی و مهم نماز جمعه تقویت فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی در شهرستان و جذب اقشار مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان به مساجد است.

امام جمعه خوسف ادامه داد: پیگیری مشکلات شهروندان، برگزاری نماز جماعت منظم در چندین نقطه از شهر با حضور ائمه جماعات، حمایت از موسسات قرآنی و توسعه آن‌ها، حمایت از موسسه مهد قرآن در امر آموزش و قرائت قرآن، دعوت از روحانیون و مداحان سرشناس در مناسبت ها، نظم بیشتر به مراسمات محرم و ماه رمضان از جمله اقدام‌های صورت گرفته در این مدت بوده که رضایت عمومی را درپی داشته است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.