افزایش کرایه‌های نقدی بهانه‌ای برای خرید کارت بلیت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: افزایش کرایه‌های نقدی اتوبوس‌ها، بهانه‌ای است تا مردم را به خرید و استفاده از کارت بلیت، تشویق کنیم.

مسعود بنده خدا معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: افزایش کرایه اتوبوس های شهری روندی طبیعی است که در اواخر سال گذشته، یا اوایل سال جدید به علت رشد هزینه‌ها، به ناچار رقم می‌خورد و قیمت کرایه‌های نقدی به این علت است که بهانه‌ای برای تشویق مردم به خرید، و استفاده کارت بلیت باشد.

او ادامه داد: قیمت‌های جدید، طبق مصوبه‌ای به شورای شهر ارسال می‌شود و در لایحه‌ای تصویب و به فرمانداری ارسال می‌شود و با تایید فرمانداری، قیمت‌ها و کرایه‌های جدید قابل اعمال است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در خصوص سرویس دهی اتوبوس‌های فرسوده بیان کرد: اتوبوس‌های نو، همه درحال کار هستند و اگر تعدادی اتوبوس فرسوده در خطوط مختلف وجود دارد به این علت است که فعلا بهتر از این اتوبوس‌ها موجود نیست، اما در برنامه‌ای به تدریج اتوبوس‌های جدید خریداری شده و اتوبوس‌های فرسوده کنار گذاشته می‌شوند که این روند، در این دو سال نیز تا حدی اتفاق افتاده است.

بنده خدا در خصوص ورود ۲۵ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه حمل و نقل گفت: پیش پرداخت این اتوبوس‌ها، به ایران خودرو دیزل داده شده و طبق روال پرداختی تعیین شده احتمالا این اتوبوس‌ها، تا پایان تابستان به چرخه خدمت رسانی وارد می‌شود.

او اضافه کرد: سعی کردیم که تعداد اتوبوس‌های بیشتری خریداری شود، اما متاسفانه به علت جهش قیمت در هر دوره، توان خرید کاهش پیدا می‌کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در خصوص زمان بندی سرویس دهی اتوبوس‌ها گفت: در بعضی از خطوط‌ مشکل ناوگان و کمبود راننده، زمان سرویس دهی که مدنظر اتوبوسرانی است را به تعویق انداخته و این مشکلات، دغدغه ما است اما در تلاش هستیم تا این موارد قبل از مهر ماه، بر طرف شود و سرویس دهی از این ماه، با کیفیت لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار