سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی این تیم مقابل مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی فردا برای ما بسیار مهم است. با توجه به اینکه هفته قبل مقابل سپاهان شکست سنگینی را متحمل شدیم، بازیکنان ما دنبال این هستند که ثابت کنند آن شکست یک اتفاق بوده است. فردا به دنبال ۳ امتیاز بازی هستیم تا شکست هفته قبل جبران شود.

او در ادامه گفت: مطمئنا ما فردا هجومی بازی می‌کنیم. بدون شک بازی در این شرایط خیلی سخت است، زیرا لیگ در این فصل خیلی فرسایشی شده است. امیدواریم مشکلات دیگری گریبان‌گیر ما نشود و در دیدار فردا بتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا بعد از شکست مقابل سپاهان تیمش از لحاظ روحی آماده شده است، تصریح کرد: باید از اشتباهات گذشته درس بگیریم. تمرینات خوبی داشتیم. مطمئنم اگر بازیکنان ما مانند همیشه مسئولیت پذیر باشند، فردا برنده بازی خواهیم بود.

او درباره تمدید قرارداد بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان عنوان کرد: هنوز در این باره صحبتی نشده است. باشگاه به دنبال این است که ابتدا بتواند مطالبات بازیکنان را پرداخت کند تا آن‌ها با دلگرمی بیشتری برای تمدید قرارداد اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


پورموسوی  گفت: بعید می‌دانم در این وضعیت که بازیکنان بخش زیادی از مبلغ قرارداد خود را طلبکار هستند، کسی برای تمدید قرارداد پیش‌قدم شود، مگر اینکه از لحاظ تعهد به بازیکنان، مثبت فکر کنیم. ما به بازیکنان بدهکار هستیم و ابتدا باید بخشی از مطالبات آن‌ها را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار