بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی پوشان و راه حل مشکلات این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عارف غلامی، مدافع تیم فوتبال استقلال درخصوص مصدومیت خود از ناحیه رباط صلیبی اظهار کرد: من در ۲ صحنه زانویم ضربه خورد. در صحنه اول تصور نمی‌کردم آسیب دیدگی من شدید باشد، اما در صحنه دوم کاملا حس کردم که در زانویم یک پارگی به وجود آمده است. چون این صحنه در محوطه جریمه ما بود، نمی‌شود گفت که باید آرام‌تر بازی می کردم چرا که دربی حساس‌ترین بازی است.

او در خصوص تعداد بازی های خود در دربی گفت: من تاکنون در پنج دربی بازی کرده ام و با استقلال در ۲ بازی جام حذفی پیروز شدم. ۲ بازی نیز مساوی شد و در مسابقه ای که استراماچونی سرمربی استقلال بود نیز شکست در دربی را تجربه کردم.

او درباره دوران سرمربیگری استراماچونی در تیم فوتبال استقلال گفت: کم‌تر کسی فکر می‌کرد من در دوران سرمربیگری استراماچونی در استقلال خوب بازی کنم. هرگز یادم نمی‌رود، زمانی که به استقلال آمدم در جلسه با فتحی (مدیرعامل سابق استقلال) او به من گفت پیراهن شماره چند را می‌خواهی بپوشی و من جواب دادم شماره پنج و او گفت به نظرت این شماره مقداری برای تو سنگین نیست و من نیز جواب دادم من می‌توانم از پس سنگینی این شماره بر بیایم و برای استقلال حتما مثمر ثمر خواهم بود.

او درخصوص مدت زمان قراردادش با استقلال بیان کرد: من ابتدای فصل قراردادم را به مدت ۲ سال دیگر با استقلال تمدید کردم و من سر مسائل مالی چندان با سعادتمند مدیرعامل وقت استقلال بحث نکردم.

استقلال تبدیل به پارک شده است

غلامی درباره اختلافات کادرفنی و بازیکنان با مدیریت استقلال گفت: در این سال‌ها  مدیران عامل، معاونان و  مربیان پی در پی و در فصل نقل و انتقالات تعداد زیادی از بازیکنان تغییر کرده اند. مسلما این مسئله به هر تیمی که می‌خواهد موفق شود، آسیب خواهد زد. به نوعی این تیم تبدیل به پارک شده است. هر بار در مدیریت استقلال تغییر ایجاد شد وضعیت از قبل بدتر شد. افرادی که این سمت‌ها را قبول می‌کنند کاملا از مشکلات استقلال  با خبر هستند.این افراد به دنبال پست و مقام هستند. حکایت استقلال مثل "گرگ می‌درد و چوپان می‌برد"، شده است.

او در خصوص ضربات پنالتی بازی دربی بیان کرد: من خیلی مطمئن بودم که ما در ضربات پنالتی دربی را خواهیم برد، چون بازیکنان ما خیلی خوب پنالتی می‌زنند. درست است که قایدی پنالتی را خراب کرد، اما او در خیلی جا‌ها گل کاشته است.

باید حواشی را کنترل کنیم

غلامی درباره کُری‌ خوانی بازیکنان استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: قطعا بازیکنان و هرکسی که در ۲ تیم استقلال و پرسپولیس سمتی دارند در قبال هواداران مسئول هستند. ما می‌توانیم حواشی‌ را کنترل کنیم، اما متاسفانه تصمیماتی توسط مسئولان بالا دست گرفته می‌شود و بازیکنان فکر می‌کنند که حق تیم آنها  خورده شده است. من چندین بار در قبال این تصمیمات واکنش نشان داده ام. تیم‌های رقیب فکر می‌کنند که ما در درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم.

او ادامه داد: همه ما قبل از اینکه بازیکن استقلال، پرسپولیس، تراکتور و دیگر تیم‌های پر هوادار باشیم، ایرانی هستیم و در کنار هم برادر و خواهر هستیم. باید در برخی از مسائل خطوط قرمز رسم کنیم تا این مسائل حاشیه‌ای به وجود نیاید. همه این مسائل به خاطر برخی از تصمیمات در خصوص برخی از تیم‌های خاص به وجود آمده است. امیدوارم فکری به حال این وضعیت شود. این موارد مطمئنا در آینده هوادار خردسال تاثیر گذار است و ما باید کری خوانی را از زندگی خود جدا کنیم.

مدافع استقلال درباره جراحی زانوی خود گفت: اوایل هفته آینده تصمیم می‌گیرم که کجا (ایران یا خارج از کشور) عمل می‌کنم. با وجود اینکه پزشکان خوبی در ایران داریم، اما اگر امکانش فراهم شود خارج از کشور عمل و چند ماهی را خارج از کشور ریکاوری خواهم کرد. دفعه قبلی که از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شدم توانستم ظرف پنج ماه شرایط بازی را به دست بیاورم.

غلامی درباره مشکلات بازیکنان با مددی مدیر عامل استقلال بیان کرد: خیلی وقت است این شرایط در تیم استقلال وجود دارد، حتی هواداران خردسال استقلال نیز از این شرایط آگاهی دارند. فقط کادرفنی و هواداران پشت سر بازیکنان هستند. من امسال یک فرهاد مجیدی متفاوت دیدم. هیچکس با این شرایط در استقلال کار نمی‌کند، اما او با این وضعیت به خوبی دوام آورده است. مجیدی به بازیکنان پاداش می‌دهد. من در حال حاضر زیر ۳۴ درصد از قرارداد خود را گرفته ام. مشکلات استقلال حل می‌شود اگر وزیر ورزش و جوانان یک تصمیم درست بگیرد.

حامی مالی فقط تا نیم فصل لیگ برتر به تعهدات خود در قبال استقلال عمل کرد

او درباره مشکلات استقلال با حامیان مالی گفت: ما تا نیم فصل از‌ حامی مالی استقلال راضی بودیم. حامی مالی حتی از تعهدات خود نیز جلوتر بود، اما به دلیل مصاحبه‌های که علیه آذری جهرمی وزیر ارتباطات شد و حامی مالی استقلال نیز زیر مجموعه وزارت ارتباطات محسوب می‌شود این شرکت دیگر به تعهدات خود عمل نکرد.گفته می شود حامی مالی استقلال زمانی که  تیم ما به کمک مالی نیاز داشت به تیم رقیب کمک کرد. شخصی که به عنوان وزیر انتخاب می‌شود وزیر همه مردم است. رئیس جمهور هم می‌تواند هوادار یک تیم خاص باشد، اما درست نیست در قامت یک وزیر و مسئول فشار روی تیمی آورده شود. نباید یک تیم پر هوادار را تخریب کرد.

او درباره قضاوت علیرضا فغانی در دربی گفت: با احترام به تمام داوران، ما در دربی یک قضاوت در سطح جهانی را از علیرضا فغانی دیدیم. به عنوان یک بازیکن از قضاوت فغانی لذت بردم.

او خاطرنشان کرد: من باید از علی نامداری به دلیل کمک‌های زیادی که بدون سر و صدا به استقلال کرده است تشکر کنم. فکر می‌کنم ما به این افراد در تیم استقلال نیاز داریم. من همیشه سعی می‌کنم صادقانه در خصوص مسائل استقلال صحبت کنم. امیدوارم‌ حامی مالی استقلال مثل گذشته به تعهدات خود عمل کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار