در خراسان شمالی برگزار می شود؛

برگزاری مراسم روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر در فضای باز

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از برگزاری مراسم روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر در فضای باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، طاهر رستمی رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا  گفت: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی، قرارگاه عملیاتی و مصوبات ستاد استانی برگزاری مراسم صرفا در فضای باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود.


بیشتر بخوانید


او افزود: با توجه به دستور استاندار مبنی بر پیش بینی نقاط متعدد عرضه دام به جهت جلوگیری از تجمع افراد، شهرداری‌ها و دامپزشکی اطلاع رسانی لازم در خصوص محل‌های عرضه دام را انجام دهند. رستمی با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کرونا در روز‌های اخیر در کشور، گفت: باید با تمام توان و با هم افزایی تلاش کنیم تا از روند صعودی مبتلایان در استان پیشگیری شود.

رستمی از دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل دامپزشکی خواست تا با تشکیل اکیپ‌های ناظر بهداشتی نظارت مستمر بر نحوه عرضه دام، ذبح بهداشتی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در روز عید قربان داشته باشند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.