سرپرست فرماندهی مرزبانی بوشهر گفت: بیش از ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۳ فروند شناور در آب‌های حوزه استحفاظی شهرستان گناوه کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ منصوررضا عزیزی سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با رصد و اشراف اطلاعاتی، مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه موفق شدند ۳ فروند شناور را در حوزه دریایی شهرستان که حامل کالای قاچاق بود، توقیف کنند.

او افزود: ماموران در بازرسی دقیق از شناورهای توقیف شده، ۹۰ دستگاه کولر گازی، ۴ دستگاه لیفتراک و ۷۸۸ هزار کیلوگرم مواد شیمایی را که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه در این زمینه سه قاچاقچی دستگیر شده‌اند، ادامه داد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده ۶۲ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال است.


بیشتر بخوانید


عزیزی گفت: دریابانان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناور‌های تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمان و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.