استاندار گلستان گفت : همه مجوزهای ورود به شهرهای قرمز تا جمعه لغو شد و نماز عید قربان هم در استان برگزار نمی شود.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی حق شناس استاندار گلستان در جلسه اضطراری ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری گلستان گفت :ورود به استان و خروج از گلستان همچنان ممنوع است.

هادی حق شناس افزود :همچنین همه مجوز‌های ورود به شهر‌های قرمز تاجمعه وجاهت ندارند و دعای عرفه، نمازجمعه ونماز عید قربان هم در هیچ نقطه ای از استان برگزار نمی‌شود.

استاندار ادامه داد : متاسفانه  وضعیت استان گلستان از تهران وخیم‌تر است و از این رو همه برنامه های فرهنگی عید قربان لغو شد.

 او افزود : مردم ادعیه و نماز را از طریق صداوسیما همراهی و برای حفظ سلامتی خود و عزیزان شان شیوه نامه های بهداشتی را در تعطیلات پیش رو بیشتر رعایت کنند.

استاندار گفت : از روحانیون و امامان جماعت شیعه و سنی استان می‌خواهیم همکاری لازم را داشته باشند و برگزاری هر نماز جماعتی ممنوع و هرگونه تجمعی تخلف محسوب می‌شود.

مرخصی مدیران لغو شد / حضور در تفرجگاهها مشمول بیشترین جریمه می شود


حق شناس استاندار گلستان همچنین گفت : تمامی فرمانداران و بخشداران مکلف هستند تا شنبه در محل کار حاضر باشند و مرخصی تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی تا شنبه لغو است.

این مقام مسئول ادامه داد: همه داروخانه ها، مراکز خدمات درمانی و حتی مطب‌های خصوصی مکلف به ارایه خدمت تا روز شنبه هستند و مردم هم بدانند که حضور در تفرجگاه‌ها و پارک‌های جنگلی مشمول بالاترین رقم جریمه می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.