تشنه دل گفت: ۱۸۲ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی تشه دل رئیس اسزمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ تاکنون ۱۸۲ واحد تولیدی صنعتی معدنی و کشاورزی استان برای دریافت تسهیلات به ارزش به بانک‌های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: این تسهیلات رقمی حدود ۲۵ هزار میلیارد ریال خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه از خردادماه سال جاری تاکنون تسهیلات رونق تولید به ۹۳ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان سمنان پرداخت‌شده است، افزود: این تعداد واحد در حدود دو هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال بوده است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه از این تعداد ۲۲ واحد به ارزش حدود یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت است، ابراز داشت: ۷۱ واحد به ارزش حدود ۸۳۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی مربوط می‌شود.

تشنه دل بابیان اینکه مشکلات بانکی و زیربنایی سه واحد تولیدی صنعتی استان موردبررسی قرار گرفت، تصریح کرد: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از یک هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال به ۵۷ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت شده است.

وی بابیان اینکه رفع موانع تولید و تسهیلات رونق تولید توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان امکان‌پذیر است، افزود: در جلسه گذشته ۶۸ طرح صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند که با ارائه این تسهیلات ۸۵ فرصت شغلی در استان سمنان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: تسهیلات ، صمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.