فراخوان ادبی «آواز ققنوس» با موضوع بازآفرینی داستان‌ها و منظومه‌های کهن ادبی منتشر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فراخوان ادبی «آواز ققنوس» با موضوع بازآفرینی داستان‌ها و منظومه‌های کهن ادبی و با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان با گنجینه ادبیات کهن فارسی و پرورش توان نوشتاری و تولید آثار داستانی ارزشمند و خلاقانه منتشر شد.

بر اساس این فراخوان، دو گروه مخاطبان کانونی شامل مربیان و کارشناسان ادبی، هنری و فرهنگی علاقمند و اهل قلم شاغل در کانون پرورش فکری و در بخش آزاد علاقمندان بزرگسال می‌توانند شرکت نمایند.


بیشتر بخوانید

انتشار فراخوان ارسال مقاله به مجله رشد


قالب آثار باید داستان کوتاه با «حداکثر سه هزار کلمه»، منابع مورد استفاده متون کهن ادبیات فارسی «نظم ونثر» و افسانه‌های مکتوب شود.

هم‌چنین در بخش ویژه مسابقه فراخوان «آواز ققنوس» علاقمندان می‌توانند به بازآفرینی حکایت‌ها و متون کهن در قالب داستان طنز بپردازند.

مهلت ارسال آثار ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۰ و زمان اعلام نتایج ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ «روز بزرگداشت حافظ» مشخص شده است شرکت‌کنندگان باید فایل آثار خود را به صورت حروف چینی‌شده با قلم BNazanin ۱۴ به همراه فرم تکمیل شده‌ی مشخصات به پست الکترونیکی Mehrvareh.adabi@kpf.ir ارسال نمایند.

دبیرخانه مهرواره «آواز ققنوس» در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری مستقر است و علاقمندان در صورت نیاز به آگاهی بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۸۸۹۷۱۲۸۸-۸۸۹۷۱۲۸۹- ۸۸۹۵۴۸۶۶ «داخلی ۱۲۰» تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار