دالوند با اشاره به اینکه تأمین مسکن مددجویان شهری در اولویت فعالیت‌های کمیته امداد است گفت:کمیته امداد و مسکن و شهرسازی برای رفع مشکل مسکن نیازمندان شهری ایلام به توافق رسیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  دالوند مدیرکل امور مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور در سفر به استان ایلام گفت: کمیته امداد امسال برای ساخت مسکن مددجویان دو برنامه کلی دارد که یکی ساخت مسکن مددجویان روستایی و یکی هم ساخت مسکن نیازمندان و مددجویان شهری است.

او افزود: امسال برای ساخت مسکن مددجویان در مناطق روستایی تعداد ۵۰ هزار واحد مسکونی را در برنامه داریم که از این تعداد ۴۰ هزار واحد با همکاری سپاه و ۱۰ هزار واحد دیگر نیز با همکاری و مشارکت بنیاد مستضعفان ساخته می‌شوند که امیدواریم تا پایان امسال به اتمام برسند.

مدیرکل امور مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور تصریح کرد: در زمینه مسکن نیازمندان شهری با توجه به گرانی بیش از اندازه قیمت زمین و مسکن، کمیته امداد توانایی خرید برای مددجویان را نداشته لذا در این زمینه در حال امضای تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی هستیم تا بر اساس آن راه و شهرسازی نسبت به تأمین زمین مورد نیاز اقدام و کمیته امداد نیز نسبت به ساخت مسکن اقدام نماید.

دالوند ادامه داد: در سفر به استان ایلام و در نشستی که با مسئولان راه و شهرسازی داشتیم خوشبختانه توافقات خوبی در زمینه تأمین زمین مورد نیاز ساخت مسکن نیازمندان صورت گرفت و امیدواریم در کوتاه مدت این مشکل برطرف شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که امسال در زمینه مسکن مددجویان این استان اندیشیده شده است اتفاقات خوبی در این زمینه رقم خواهد خورد.

قنبر موسی نژاد افزود: در این زمینه برنامه ما این است که بر اساس هدف گذاری صورت گرفته بیش از ۶۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان این استان خرید و یا ساخته شود و حدود هزار و ۲۵۰ نوع خدمت مسکن دیگر شامل ساخت و یا تعمیر فضا‌های جانبی انجام گیرد.

او با اشاره به مشارکت افراد خیر و نیکوکار در زمینه ساخت مسکن مددجویان اضافه کرد: وظیفه داریم در این زمینه از مشارکت و همراهی افراد نوع دوست تقدیر و تشکر نماییم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.