آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی هرمزگان فردا جمعه در ۴ حوزه آزمونی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،محمد دلپسند، رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان از برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در روز جمعه، اول مردادماه در استان خبر داد و گفت: این آزمون ۴ حوزه بندرعباس، حاجی‌آباد، میناب و بندرلنگه برگزار می‌شود.
 دل‌پسند افزود: این آزمون برای دومین سال متوالی از سوی جهاد دانشگاهی و به کارفرمایی وزارت آموزش و پرورش و معاونت نهضت سوادآموزی این وزارت خانه برگزار می شود.

او افزود: آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی به دلیل شرایط کرونایی چندین بار به تعویق افتاده، اما با توجه به نیاز این وزارت خانه به منظور مشخص شدن تکلیف آموزشیاران معاونت نهضت سوادآموزی با برگزاری این آزمون، دیگر امکان به تعویق انداختن آن وجود نداشت. این آزمون به‌ناچار در چنین شرایطی با گرفتن تمامی مجوز‌های لازم از وزارت بهداشت و متولیان امر برگزار خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان عنوان کرد: طبق طراحی اولیه قرار بود آزمون در مرکز استان به صورت متمرکز برگزار شود، اما اکنون مجبور به تقسیم حوزه به ۴ حوزه آزمونی در هر منطقه از استان شدیم. حوزه آزمونی شمال استان در حاجی‌آباد، مرکز استان در بندرعباس، شرق استان در میناب و غرب استان در بندرلنگه در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار