پیام‌های دریافتی در بیست و نهم تیر؛

فعالیت پاساژ‌ها در روز‌های محدودیت کرونا و مشکل ثبت‌نام برای دریافت وام ودیعه مسکن

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۲۹ تیر در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیست و هشتم تیر، در ادامه قابل مشاهده است.


سلام بزرگوار ببخشید یه سوال داشتم با توجه به وضع قرمزکرونا در کشور شهر‌ها دارند یکی یکی سیاه می‌شوند. تهران تعطیل شده آن وقت سنجش چندتا آزمون مهم مثل ارشد پزشکی و علوم و استخدامی با جمعیت حدودا ۶۰۰ هزار نفری برگزار می‌خواهد برگزار کند؟ چرا پیگیر نمی‌شوید؟


سلام و عرض ادب چرا مسئولان دیر دست به کار محدودیت‌ها در استان‌های قرمز، مخصوصا هرمزگان می‌شوند، چرا نوروز امسال را‌های ورودی به هرمزگان را نبستند زمانی که در نوروز امسال حتی برج۲ خیابان‌ها را چک می‌کردیدمی دیدید که مسافر کلی آمده من که محل کارم جزیره قشم بود پر از مسافر بود لطفا پیگیر باشید که محدودیت‌ها را خیلی خیلی سخت‌تر کنند تا انشالله استان عزیزم و حتی کشور خوبم حالش خوب باشد. سپاسگزارم.


سلام وقت بخیر در مورد وام ودیعه مسکن مستاجران چند وقت پیش اعلام کردید که برای ثبت نام به سایت برویم و مهلت هم تا شهریور هست الان دوهفته است می‌روم کافی نت می‌گویند سایت بسته هست لطفا پیگیری کنید.


سلام خسته نباشید کل پاساژ‌های تهران در تاریخ ۲۹ تیر ماه باز است و اصلا حرفی از تعطیلی نیست لطفا رسیدگی کنید تا کرونا از از این بدتر نشود.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار