محدودیت‌های سفر در تعطیلات عید سعید قربان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اتخاذ ممنوعیت‌های تردد در سطح استان در ایام تعطیلات عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز  گفت: برابر تصمیمات کمیته ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و به منظور مدیریت و مقابله با کنترل پیک پنجم این بیماری، تمامی سفر‌ها از استان‌های تهران و البرز و همچنین ورود به این استان‌ها در همه رنگ‌بندی‌های نارنجی و قرمز ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با اشاره به تصمیمات جدید در خصوص تردد‌های بین استانی، افزود: با اعلام آخرین وضعیت منع تردد و ممنوعیت‌های ترافیکی برابر مصوبه کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور از ساعت ۱۸ بعد از ظهر روز دو‌شنبه ۲۸ تیر ماه تا پایان ساعت ۷ صبح روز دوشنبه مورخ ۴ مرداد با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، تردد خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به استان و همچنین خروج پلاک‌های بومی از استان ممنوع است.

سرهنگ شرق گفت: تمامی تردد‌های خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی توسط کارکنان پلیس راهور و دوربین‌های ثبت تخلفات در مبادی ورودی به استان، کنترل و رصد می‌شود.

او افزود: علاوه برجلوگیری از ورود خودرو‌های غیربومی به استان، رانندگانی که به این مصوبه توجه نکرده و در شهر‌های قرمز تردد کنند، یک میلیون تومان و خودرو‌هایی که در شهر‌های نارنجی و زرد تردد داشته باشند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

سرهنگ شرق با اشاره به این که تمام مجوز‌های صادر شده برای سفر باطل است مگر در صورت اضطرار، گفت: این ممنوعیت‌ها شامل خودرو‌های شخصی خواهد بود و از تردد این نوع از وسایل نقلیه در مبادی ورودی به استان جلوگیری به عمل خواهد آمد، ولی ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر از هر گونه محدودیت تردد معاف است.

انتهای پیام/ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.