اکبرپور: از هواداران‌ ماشین‌سازی عذرخواهی می‌کنم/ اخراج باقری با سخت‌گیری داور انجام شد

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا اکبرپور سرمربی تيم فوتبال ماشین سازی درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس در چارچوب مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: خیلی مسائل است که اکنون نمی خواهم درباره آن‌ها حرف بزنم. درباره دیدار با پرسپولیس باید بگویم که با تیمی بازی داشتیم که صدر جدول است. دیدار مقابل چنین تیمی به مراتب برای تیمی مثل ماشین‌ سازی که بیشتر بازیکنانش یا جوان هستند یا تجربه کافی ندارند، سخت است.

او افزود: اگر همان لحظات ابتدای بازی از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم شرایط خیلی فرق می‌کرد اما طبیعی است اگر گل نزنید گل می‌خورید. واقعیت این است اخراج منصور باقری با سخت‌گیری داور انجام شد. در کارت زرد اول بازیکن پرسپولیس پس از رد شدن از بازیکن ما جوری خودش را پرت کرد که داور به باقری کارت زرد نشان داد. در کارت زرد دوم بازیکن ما مدافع پرسپولیس را ندید و اخراج شد.

اکبرپور ادامه داد: پس از آن شیرازه تیم ما به‌هم ریخت. تیمی که چنین شرایطی دارد با ۱۰ نفره شدن در شرایطی که ۲ گل هم عقب است وضعیتش سخت‌‌تر می‌شود. همه سعی کردیم جابه‌جایی‌هایی انجام دهیم تا هم گل نخوریم تا هم اگر موقعیت به دست آوردیم گل بزنیم. بازی برای بازیکنانم سخت شد. حدود ۷۰ دقیقه و شاید هم بیشتر ۱۰ نفره بازی کردیم. ماشین‌سازی بازیکن کم دارد و برای تعویض هم نفراتی داشتیم که همگی بازیکنان امید بودند. دست ما خالی بود اما نمی‌خواهم بهانه بیاورم.

سرمربی ماشین سازی ادامه داد: نتیجه بدی گرفتیم. از هواداران‌ ماشین‌سازی عذرخواهی می‌کنم. درباره شرایط ماشين سازي بعدا صحبت خواهم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار