افزایش قیمت نان در اشنویه ابلاغ نشده است

رمضانی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: مجور هیچ گونه افزایش قیمت نان در سطح شهرستان ابلاغ نشده و قیمت هر قرص نان در اشنویه همان ۲۷۵ تومان است.

حامد رمضانی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار داشت: در ارتباط با خبر پخش شده در مورد قیمت‌های جدید انواع نان در استان تهران خبر‌های کاذبی در خصوص افزایش قیمت در این شهرستان اعلام شد که صحت ندارد و هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص افزایش قیمت نان باید از طریق مرکز استان ابلاغ شود.

وی افزود: تا زمان ابلاغ قیمت جدید، قیمت نان بدون تغییر به ازای هر قرص نان ۲۷۵ تومان لازم‌الاجراست و در صورت هر گونه تغییر مراتب از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه ادامه داد: در اجرای مصوبه کمیسیون نظارت مرکز استان، نانوایی‌های اشنویه فقط مجاز به تهیه نان لواش و بربری هستند.

وی گفت: نان روغنی‌ها در رسته قنادان هستند و مشمول آرد یارانه‌ای نبوده و این در حالی است که متولیان امر آرد یارانه‌ای سهمیه شهرستان را به نام بربری به صورت ماهیانه دریافت کرده و در قالب نان روغنی پخت و عرضه می‌کنند.

وی افزود: تمامی نان روغنی‌ها در صورت تمایل می‌توانند با تهیه آرد آزاد و تغییر مجوز خود اقدام به پخت نان روغنی کنند.

وی بیان کرد: ۱۲۵ واحد نانوایی در اشنویه آرد سهمیه‌ای دریافت می‌کنند که از این تعداد ۸۰ واحد در مناطق شهری و ۴۵ واحد در مناطق روستایی قرار دارد.

انتهای پیام/ ت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.