همزمان با روز عرفه ۲۰۰ دستگاه و برای نماز عید سعید قربان ۱۷۰ دستگاه اتوبوس فوق‌العاده به زائران و مجاوران در مسیر‌های عبوری و منتهی به حرم مطهر ارائه خدمت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در روز سه شنبه ۲۹ تیر ماه (روز عرفه) ۶ پایانه موقت در مبادی خروجی حرم مطهر رضوی ایجاد و به منظور اجرای این طرح ۲۰۰ دستگاه اتوبوس فوق‌العاده به همراه اتوبوس‌های خطوط عبوری از حرم مطهر در ۶ پایانه برای انتقال پیش بینی شده است.

او افزود: این پایانه‌ها شامل پایانه شماره یک در خیابان شیرازی؛ پایانه شماره دو واقع در خیابان امام رضا (ع)، میدان بیت‌المقدس مسیر BRT پایانه شماره ۳ خیابان شهید اندرزگو، پایانه شماره ۴ روگذر طبرسی، پایانه شماره ۵ نیز در خیابان شهید نواب صفوی و پایانه شماره ۶ پایانه شهید گمنام می‌باشد که برای سرویس‌دهی به شهروندان و زائران در روز عرفه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین در روز عید قربان صبح چهارشنبه ۳۰ تیرماه نیز همزمان با خاتمه نماز عید، تعداد ۱۷۰ دستگاه اتوبوس از همین شش پایانه در محدوده خروجی حرم مطهر سرویس دهی به نمازگزاران را انجام خواهند داد.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.