۱۷۴ پایگاه آماده دریافت نذورات مردم خراسان شمالی در عید قربان

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مردم استان می‌توانند در عید سعید قربان با استفاده از روش‌های الکترونیکی، نذورات خود را به نیازمندان اهدا کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد با اشاره به اینکه امسال بیش از ۱۷۴ پایگاه در استان برای جمع‌آوری نذورات مردمی برپاست، گفت: این پایگاه‌ها دفاتر کمیته امداد، قربانگاه‌ها و مراکز نیکوکاری سطح استان است و مردم نیکوکار می‌توانند مانند سال‌های گذشته در این عید باسعادت، نذورات خود را برای کمک به نیازمندان به پایگاه‌های کمیته امداد اهدا کنند.

الهی راد با اشاره به اینکه امروز چهارشنبه ۳۰ تیرماه، ۱۲ قربانگاه به‌منظور جمع‌آوری نذورات مردمی در سطح استان دایر است، عنوان کرد: علاوه بر جمع‌آوری نذورات غیر نقدی مردم شامل گوسفند زنده و گوشت گرم، نذورات نقدی خیران نیز جمع‌آوری و به نیابت از ایشان، برای خرید گوسفند، ذبح و توزیع گوشت قربانی بین مددجویان در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام می‌شود.

او افزود: مراسم آغاز به کار قربانگاه در مرکز استان (شهرستان بجنورد) در محل معصوم زاده، امروز عید قربان ساعت ۸ صبح با حضور نماینده ولی فقیه و سایر مسئولان استانی برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تأکید کرد: ذبح قربانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نظارت شبکه دامپزشکی استان صورت خواهد می گیرد.

الهی راد بابیان اینکه مردم استان می‌توانند با اهدای کمک نقدی به کمیته امداد در طرح نذر قربانی مشارکت کنند، افزود: کمیته امداد با پرداخت بخشی از هزینه خرید گوسفند به ترویج این کار خیر کمک می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد به شیوه‌های پرداخت کمک و نذورات از طریق کد‌های آسان پرداخت اشاره کرد و گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری #۰۵۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند، همچنین امکان پرداخت نذورات از طریق سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ فراهم‌شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.