رئیس بهزیستی دشت آزادگان گفت: جهت کمک به شهروندان و ساکنان روستا‌های دارای کمبود آب در این شهرستان، تعداد ۸ هزار  بطری آب معدنی توزیع گردید.

سعیدی رئیس بهزیستی دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به تنش آبی اخیر در این شهرستان گفت: جهت کمک و همدلی به شهروندان  و  ساکنان روستا‌های دارای کمبود آب، تعداد ۸ هزار  بطری آب معدنی و با کیفیت بالا در بیش از ۱۵ روستای این شهرستان توزیع شد.

او افزود: این کمک‌ها از سوی خیرین بنیاد یاران عشق تهران و نرگس کلباسی خیر نمونه کشوری تامین و با کمک اداره بهزیستی شهرستان دشت آزادگان در روستا‌های مذکور توزیع گردید.

سعیدی با بیان اینکه فاز دوم این کمک‌ها شامل مخازن آب و انواع لوله‌های آب رسانی در روز‌های آینده به مناطق فوق ارسال خواهد شد، اظهار داشت: تمام توان خود را برای کمک رسانی و خدمت به مردم انجام خواهیم داد  و امیدواریم که هر چه زودتر مشکل کم آبی در خوزستان خاتمه یابد تا شاهد رنج هم استانی‌های عزیز نباشیم.

به گفته استاندار خوزستان ظرف مدت حداکثر یک سال، مشکل آب ۷۰۲ روستا با اعتبارات ملی، استانی، قرار گاه‌های محرومیت‌های  زدایی سپاه، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) حل خواهد شد.  

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.