با راه اندازی واحد دندانپزشکی تحت بیهوشی در مرکز آموزشی درمانی سوانج سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع) شیراز، ۱۱ بیمار اوتیسم خدمت دندانپزشکی دریافت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیامک هوشمند مدیر مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع)، گفت: یکی از مهمترین خواسته‌های مراجعه کنندگان به مراکز درمانی به ویژه دندانپزشکی‏، دریافت خدمات در محیطی آرام، دلپذیر، بدون استرس و داشتن تجربه‌ای خوشایند و بدون درد است.

او افزود: این مرکز از معدود مراکز دولتی دارای خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی است و با بهره گیری از دانش و تجربه جمعی از بهترین متخصصان حوزه‌های بیهوشی و آرام بخشی از یک سو و متخصصان رشته‌های مختلف دندانپزشکی به ویژه جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی تخصصی کودکان، ایمپلنتولوژی، جراحی لثه، معالجه ریشه دندان، دندانپزشکی تخصصی ترمیمی و زیبایی و پروتز‌های دندانی در حال خدمت رسانی به بیماران است.

مدیر بیمارستان امیرالمومنین (ع) دندانپزشکی تحت بیهوشی و آرام بخشی را بهترین راه حل برای بیمارانی برشمرد که با وجود داشتن دندان‌های پوسیده و حتی دردناک، قادر به همکاری با دندانپزشک نیستند.

او با بیان اینکه کودکان مضطرب و پریشان و یا مبتلا به اوتیسم، با دندان‌های پوسیده، عفونی و دردناک، بیماران مبتلا به مشکلات خاص نظیر محدودیت باز شدن دهان به علت مشکلات مفصلی، بیماران پروانه‌ای و یا کودکان کم سن به طور معمول به دندانپزشکی مراجعه نمی‌کنند که از جمله گزینه‌های دریافت خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی هستند.

هوشمند یادآور شد: در واحد دندانپزشکی این بیمارستان به یازده بیمار اوتیسم خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی ارائه شده است و با توجه به امکانات روزآمد و حضور متخصصان این حوزه، آماده ارائه خدمات با کیفیت به مراجعان است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار