جمالیان گفت: تمامی افراد بالای ۶۰ سال در سراسر استان مرکزی که با آن‌ها تماس گرفته نشده، به مراکز تزریق واکسن کرونا مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تمامی افراد ۶۰ سال به بالا در سراسر استان مرکزی که تا کنون با آن‌ها تماس گرفته نشده و یا هنوز به هر دلیلی واکسن کرونا را تزریق نکرده اند از امروز پنجشنبه ۳۱ تیر تا روز ۴ مرداد به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند

جمالیان با بیان اینکه با اتمام واکسیناسیون گروه سنی ۶۰ سال به بالا و با افزایش درصد جمعیت واکسینه شده در راستای ایجاد ایمنی جمعی گام بر می‌داریم افزود: واکسیناسیون این گروه هدف سنی از چند روز پیش آغاز شده و به منظور مدیریت مراکز واکسیناسیون، با آن‌ها تماس تلفنی و ساعت و مکان مورد نظر به شماره همراه آنهاپیامک می‌شد.


او اضافه کرد: از همشهریان عزیز می‌خواهیم به منظور جلوگیری از هرگونه ازدحام تا حد امکان از داشتن همراهان خودداری کنند و یا در صورت داشتن همراه، مراتب و نکات ایمنی را به شدت رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: تزریق واکسن در اراک در ۳ مرکز شهید ساکی در خیابان دانشگاه، یادگار امام در شهرک گردو سالن شهید ثامنی و در خیابان قائم مقام انجام می‌شود.

او ادامه داد: امروز پنجشنبه ۳۱ تیر لغایت ۴ مرداد، به غیر از جمعه یکم مرداد که فقط سالن یادگار امام مشغول ارائه خدمت می‌باشد، هر سه سالن برای انجام واکسیناسیون در خدمت مردم شریف شهر اراک می‌باشد.

جمالیان تصریح کرد: از مردم عزیزی که برای تزریق واکسن به مراکز تجمیعی مرکز بهداشت مراجعه می‌کنند می‌خواهیم در صورت مشاهده‌ی شلوغی مراکز به یکی دیگر از مراکز نامبرده مراجعه کنند و ایجاد ازدحام را در این مراکز را خود مدیریت نمایند تا هم روند واکسیناسیون به سرعت انجام پذیرد و هم اینکه از شیوع کرونا جلوگیری به عمل آورده شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.