برنامه گوگل مپ قابلیت‌ های جدیدی از نشان دادن شلوغی وسایل نقلیه عمومی تا پرداخت هزینه پارکینگ را به این برنامه اضافه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا؛ شرکت گوگل همچنان روی Google Maps کار می‌کند که برنامه از بلوک دیگری به شما برسد که با اطمینان و سرعت شما را از نقطه "A" به نقطه "B" برساند. این قابلیت نه تنها شما را به مقصد می‌رساند بلکه به شما نشان می‌دهد کجا بمانید، بروید و استراحت کنید. امروز، Google برخی از ویژگی‌های جدید برای Maps را اعلام کرده است که برای کمک به کاربران در مقابله با برخی از دردسر‌های سفر اعم از مسافرت روزانه به دفتر، تعطیلات یا صرفا برای خرید یک سوپرمارکت محلی، طراحی شده است. از ویژگی‌های جدید برنامه Google Maps می‌توان به ویژگی‌هایی اشاره کرد که میزان شلوغی قطار، مترو یا اتوبوس شما را گزارش می‌دهد.

ویژگی‌های جدید برای نقشه‌های گوگل شامل یکی از مواردی است که برای مسافران و دیگر موارد مفید خواهد بود. اگر اتفاقاً در بیشتر سفر‌های خود به حمل و نقل عمومی متکی هستید، اکنون می‌توانید  دریابید که مترو، اتوبوس چقدر شلوغ است.

اگر نقشه‌های گوگل به شما اطلاع می‌دهد وسایل نقلیه عمومی شلوغ هستند، می‌توانید منتظر واگن، اتوبوس یا قطار بعدی مترو باشید تا بتوانید از فضای خود و شاید مهمتر از آن، آرامش و سکوت در سفر لذت ببرید. این اطلاعات با استفاده از هوش مصنوعی محاسبه می‌شود و به زودی گسترش خواهد یافت تا بیش از ۱۰ هزار آژانس حمل و نقل در ۱۰۰ کشور جهان را پوشش دهد.

در نیویورک و سیدنی، گوگل در حال آزمایش انتشار این اطلاعات برای تک تک اتومبیل‌ها و قطار‌ها است و به کاربر این امکان را می‌دهد تا کاربران Google Maps مکان خود را برای استقرار در سیستم عامل انتخاب کنند تا کمترین محل قطار را پیدا کنند.

با وجود نسخه‌های جدید کرونا مانند Delta و نسخه‌های کشنده Lambda که همه گیری را زنده نگه می‌دارد، Google می‌داند که هنوز هم دانستن آخرین اخبار COVID-۱۹ برای مردم مهم است. لایه COVID در Google Maps اطلاعاتی درباره آنچه در منطقه شما درباره COVID اتفاق می‌افتد شامل محدودیت‌هایی که باید درباره آن‌ها بدانید و منابع محلی را که ممکن است مفید باشد را ارائه می‌دهد.

گوگل پیشنهاد می‌کند قبل از عزیمت به مقصد، به Google Maps بروید، مقصد خود را جستجو کنید و به نمایه کسب و کار بروید تا ببینید علت شلوغ بودن مکان چیست. از این طریق می‌توانید برنامه‌های خود را تنظیم کنید برخی مشاغل به شما این امکان را می‌دهند تا از طریق Google Maps قرار ملاقات بگذارید. تمام کاری که شما باید انجام دهید جستجوی کسب و کار، بررسی در دسترس بودن و رزرو وقت خود است. می‌توانید از طریق برگه ذخیره شده برنامه، تغییراتی ایجاد کرده و قرار‌های خود را مدیریت کنید.

گوگل مپ

پرداخت هزینه پارکینگ خیابانی یا حمل و نقل عمومی مستقیماً از Google Maps

برنامه Google Maps به زودی به شما این امکان را می‌دهد تا برای برنامه ریزی قبلی، به گذشته نگاه کنید. همه کاربران Android می‌توانند از برگه سفر برای بازدید مجدد از سفر‌های گذشته استفاده کنند. Google یادداشت می‌کند که شما می‌توانید این اطلاعات را صادر کرده و سفر‌های گذشته خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

نمایه کسب و کار همچنین ساعات کار یک مکان، اقدامات احتیاطی ایمنی COVID-۱۹، غذا‌های پرطرفدار و ... را نشان می‌دهد. صحبت از غذا‌ها، ضربه زدن روی دستورات داخل Google Maps به شما امکان می‌دهد اطلاعات مربوط به هر رستوران در ایالات متحده از جمله محدوده قیمت متوسط ​​غذاخوری یا اینکه غذا را در داخل خورده اید یا به خانه برده اید را به اشتراک بگذارید. سرانجام، Google Maps به کاربران امکان می‌دهد تا هزینه‌هایی مانند پارکینگ خیابان یا حمل و نقل عمومی را مستقیماً از برنامه پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.